مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش ویژه مشعل توربو گازی آسفالت سازی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آنچه باید از مشعل توربو گازی آسفالت سازی بدانیدعوامل موثر بر قیمت مشعل توربو گازی

مشعل توربو گازی یکی از مهمترین ارکان تجهیزات کارخانه آسفالت سازی می باشد و مجموعه artasfalt مفتخر است که یکی از بهترین مشعل های دو گانه سوز و سه گانه سوز را که دارای قابلیت بررسی دقیقی از شرایط ادغام سوخت و هوا است را با بهترین کیفیت و قیمت به شما مصرف کننده عزیز ارائه می کند.

سفارش ویژه این نوع مشعل ها که دارای بهترین عملکرد برای رسیدن به حداکثر شرایط حرارتی و چندین میلیون کیلو کالری توان هستند از هر نقطه ای از کشور به راحتی از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما میسر است.

سفارش ویژه مشعل توربو گازی آسفالت سازی

آنچه باید از مشعل توربو گازی آسفالت سازی بدانید

آنچه باید از مشعل توربو گازی آسفالت سازی بدانید مشعل های توربو در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که تفاوت در نوع سوخت، احتراق و عملکرد وجه تمایز آنهاست؛ مشعل های توربو از لحاظ عملکرد می توانند دو یا چند مرحله ای و حتی پیوسته و یا ترکیبی باشند؛ از لحاظ نوع سوخت نیز شامل دو و چند گانه سوز و یا تک سوز هستند؛ نوع احتراق نیز شامل نحوه ترکیب شدن سوخت و هوا می باشد که با توجه به نوع طراحی می تواند در سر نازل ترکیب شود و یا از پیش مخلوط انجام شده و به سر نازل برسند. مشعل توربو آسفالت سازی دارای قطعات با عملکرد دقیق بسیاری است که شامل:

  • فتوسل ها جهت جلوگیری از هدر رفت سوخت و خطرآفرینی به هنگام خاموش شدن مشعل می شود.
  • پرشرهای هوا جهت تنظیم فشار هوا جهت افزایش  بهره وری و توان حداکثری مشعل می شوند.
  • رله های تمام اتوماتیک دقیق جهت تسلط کامل از محفظه فرمان بر روی عملکرد اجزای مشعل.
  • فن، ترانس جرقه، شیرهای جدا کننده قطعات و فیلتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار نیز قطعات کامل کننده مشعل توربو آسفالت سازی می باشند.

عوامل موثر بر قیمت مشعل توربو گازی

عوامل موثر بر قیمت مشعل توربو گازی قیمت مشعل توربو گازی با توجه به کیفیت مواد اولیه ساخت آن متغیر است و با توجه به حساسیت کار این نوع مشعل ها می بایست در کنار قیمت مناسب به کیفیت جنس نیز توجه ویژه ای داشت، مجموعه ما با سالها تجربه علمی و عملی، توانایی تامین و تجهیز کوچک ترین کارخانه ها تا مدرن ترین تجهیزات تمام اتوماتیک را داراست و باید توجه داشت که بالاترین استاندارد جهانی در زمینه ساخت این تجهیزات اعمال شده که باعث شده صادرات این محصول نیز به اقصی نقاط جهان برای مصرف کننده خارجی نیز صرفه اقتصادی داشته باشد. با توجه به اینکه قطعات به صورت کامل بومی سازی شده و ساخت داخل کشور هستند و البته دارای بالاترین استاندارد های جهانی هستند، روی قیمت تمام شده تاثیر مثبت زیادی دارد که در کنار سود برای تولید کننده، سود مناسبی از خرید کالای با کیفیت ایرانی نیز نصیب خریدار خواهد شد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید