مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت هواکش صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت انواع هواکش صنعتیفروش شگفت انگیز هواکش در نمایندگی های رسمیخرید هواکش صنعتی در اندازه های مختلفتولید کنندگان هواکش خانگی، صنعتی

یكی از عوامل مؤثر در افزایش كارآیی و بهره وری صنایع، توجه به تهویه مطبوع  است. برای این منظور از تجهیزات تهویه صنعتی به نام پنکه مکنده استفاده می شود. یكی از مهمترین موضوعات  تهویه مطبوع است. لیست قیمت هواکش صنعتی را می توانید به راحتی تهیه کنید. در صورتی که تمایل دارید این باره بیشتر بدانید، مطالب زیر را بخوانید.

لیست قیمت هواکش صنعتی

لیست قیمت انواع هواکش صنعتی

لست قیمت هواکش صنعتیتهویه هوا یکی از مهمترین و مؤثرترین اقدامات برای کارکرد مطمئن نیرو های انسانی و همچنین کنترل شرایط زندگی آن هاست. در حقیقت، اگرکارخانجات شرایط مناسبی برای تنفس ، تبادل هوا در محیط داخلی و یا رطوبت و نور نداشته باشند، روند مثبت درراندمان کاری غیرقابل پیش بینی است، زیرا مطمئناً از سلامتی خوبی برخوردار نخواهند شد.

به همین دلایل است که اولین و مهمترین اقدام صنعت ، نصب و راه اندازی تهویه مطبوع  یا پنکه است. این کار نه تنها برای تازه کردن هوای داخل سالن های تولید کاربرد دارد، بلکه برای دستیابی به اهداف مهم تر از جمله از بین بردن گازهای سمی و تأمین اکسیژن مورد نیازبا نصب پنکه  انجام می شود.

یکی از انواع مختلف فن های صنعتی که برای تهویه مطبوع  مورد استفاده قرار می گیرد، فن مکنده است. این فن ها علاوه بر تهویه هوا در صنایع، می توانند رطوبت لازم را در این محیط ها فراهم کنند. پنکه  قادر است هوا را به طور یکنواخت حرکت دهد و هوای لازم را در سراسر سالن فراهم کند و گازهای مضر یا دی اکسید کربن ایجاد شده را از بین ببرد.

این مجموعه از عملکرد  فضایی کاملاً تمیز و هوایی را در سرتاسر سالن تضمین می کند. لیست قیمت هواکش صنعتی را می توانید به راحتی تهیه کنید. برای خرید هواکش  ابتدا نیاز است کهضمن توجه به لیست قیمت هواکش صنعتی به نکاتی توجه کنید که ما آن ها را برایتان شرح خواهیم داد.

فروش شگفت انگیز هواکش در نمایندگی های رسمی

مزایای فن تهویه:

  • این محصول از وزن سبک و کاملاً استاندارد ساخته شده است.
  • استفاده از پنکه برای تهویه مطبوع  از نظر اقتصادی مناسب خواهد بود.
  • اندازه و ابعاد فن کاملاً استاندارد است.
  • نصب و استفاده از آن بسیار آسان و سریع است.

اهمیت فن  را می خواهیم برایتان شرح دهیم. علاوه بر گاز دی اکسید کربن موجود در محیط که توسط هواکش  باید از آن خارج شود، حجم زیاد زباله  در سالن و کارگاه نیز نیاز به راه اندازی فن مکنده دارد. این اماکن دارای اهمیت زیادی هستند. برای انتخاب فن مناسب چندین کار وجود دارد.

از جمله نکات مهم سادگی ساختار، قیمت، قدرت و حداکثر توان موردنیاز خواهد بود. همچنین در طراحی اقدامات لازم برای نگهداری تجهیزات، کمبود جا امکان ندارد زیرا با توجه به تعداد زیاد نیرودر سالن، این هواکش ها را با اندازه های استاندارد طراحی می کنند. در بین انواع مختلف پنکه  موجود در بازار، انواع پنکه اگزستال می تواند انتخاب مناسبی باشد.

این نوع فن تهویه تمام ویژگی هایی را دارد که ذکر شد. هواکش را می توانید در کیفیت بالا به قیمتی ارزان تهیه کنید. تولید هواکش صنعتی نیز در کشور انجام می شود که می توانید آن را با توجه به لیست قیمت هواکش صنعتی تهیه کنید.

خرید هواکش صنعتی در اندازه های مختلف

خرید هواکش صنعتی در اندازه های مختلفانواع هواکش شامل پنکه طولی ، پنکه عرضی مرغداری و پنکه سقفی سالنی است. همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد  مهمترین تجهیزات در نظر گرفته شده برای هر کارگاه، فن تهویه است که در رشد مناسب نقش مهمی دارد.

بنابراین، طراحان و تولید کنندگان  با توجه به ابعاد و اندازه متفاوت کارگاه و کارخانجات، انواع مختلفی از این نوع فن های صنعتی را با ظرفیت های مختلف ایجاد کرده اند. به طور کلی، سیستم های تهویه مرغ شامل این موارد است.

پنکه طولی  برای تهویه طبیعی است، فن ها در قسمت طولی دیواره سالن روبروی جهت باد و در فاصله چند متری به زمین نصب می شوند. همچنین برای هر فن، دریچه ای در ۶۰ متر برای هوای ورودی و در دیواره مخالف ارائه شده است.

در صورت زیاد بودن عرض سالن استاندارد و در صورت بیشتر بودن، شیرهای خروجی هوا روی بام نصب خواهد شد. پنکه عرضی  مانند نوع هواکش ، فن ها در قسمت طولی دیواره سالن نصب می شوند. البته تفاوت آن ها در نوع عملکرد است. به این ترتیب، این نوع پنکه  معمولاً برای سالن های ۸ تا ۱۲ متر عرض قابل استفاده است.

در این حالت سوپاپ ها در دیواره های عرضی سالن یا در پایین دیواره های طولی نصب شده و فن ها در فاصله یک متری از زمین نصب می شوند. اگرسالن کارگاهی بیش از ۷۰ متر طول داشته باشد، روند تهویه مطلوبی نخواهد بود.

تولید کنندگان هواکش خانگی، صنعتی

فن سقفی معمولاً در مناطق بسیار گرم یا بسیار سرد استفاده می شود. در این سیستم سقف ها و دیوارهای طولی خانه  محل نصب ونتیلاتور است. در مناطق گرم که اهمیت تهویه و تعادل دما زیاد است، فن  روی سقف نصب می شود و هوادهی بر روی دیواره طولی در دو طرف سالن نصب می شود.

اما در مناطق سردسیری که حفظ دمای محیط از اهمیت بیشتری برخوردار است، تهویه روی دیواره طولی و سقف تهویه مطبوع  قرار دارد. هنگام خرید یا تعویض فن ، نکات و ترفندهایی را برای انتخاب مناسب در نظر بگیرید.

اطمینان از کافی بودن ظرفیت تهویه و ظرفیت  از اهمیت بالایی برخوردار است. در نظر گرفتن مواردی از قبیل هزینه خرید، هزینه نصب، بهره برداری، عمر سرویس و دوام دستگاه و همچنین قابلیت اطمینان، ضمانت و تعمیرات مناسب از مهمترین موارد برای خرید پنکه  است.

اما به طور کلی می توان گفت نکته اصلی در انتخاب پنکه طیور سرعت مورد نیاز جریان هوا در سالن خواهد بود. پنکه  بعنوان موتور سیستم تهویه مکانیکی طیور عمل می کند. فن ها قدرت اصلی تبادل هوا برای حفظ محیط سالم افرادی که سالن را در طول هر فصل حفظ می کنند ضروری است.

با توجه به بالا رفتن هزینه برق، انتخاب فن مناسب با توجه به لیست قیمت هواکش صنعتی می تواند میلیون ها تومان در سال در مصرف انرژی صرفه جویی کند. طرفداران در هر دو مورد انرژی بیشتری مصرف می کنند. قدم اول خنک کردن محیط (مخصوصاً در فصل تابستان) و مرحله دوم کنترل هوای محیط در طول روزهای خنک تر است که با مدیریت مناسب می توانند مصرف انرژی خود را به پایین ترین سطح برسانند.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

1

یک پاسخ به “لیست قیمت هواکش صنعتی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید