مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید قطعات نوار نقاله در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش نوار نقاله به صورت عمده و جزئینمایندگی پخش تسمه نوار نقاله متحرکخریدار نوار نقاله با کیفیت و ارزانقیمت انواع نوار نقاله در بازارانواع نوار نقاله در بازارانواع نوار نقاله

قبل از مبحث خرید قطعات نوار نقاله بهتر است بدانیم. وظیفه جابجایی مستمر و پیوسته بر عهده دستگاه هایی است تا اجسام را جابه جا کنند؛ تسمه ها یا نوار نقاله ها نام هایی هستند که برای انواع تسمه ها به کار می برند وظیفه اصلی این دستگاه ها انتقال مواد یا وسایل و یا حتی قطعات تولید شده از یک نقطه به نقطه دیگر می باشد.
مرکز خرید قطعات نوار نقاله در تهران انواع قطعات نوار نقاله را با بالا ترین کیفیت عرضه می نمایند.مرکز خرید قطعات نوار نقاله در تهران

فروش نوار نقاله به صورت عمده و جزئی

فروش نوار نقاله به صورت عمده و جزئیمعمولا فروش نوار نقاله به صورت عمده یا جزئی انجام می پذیرد؛ در فروش نوار نقاله به صورت عمده به دلیل دسترسی بیشتر و بهتر به انواع مدل ها و قطعات آن از استقبال بهتری برخوردار است همچنین در فروش به صورت عمده قیمت محصولات کم تر می باشد یکی از دلایل کاهش قیمت برای فروش محصولات به صورت عمده، تولید بیشتر و عرضه بیشتر محصولات به بازار است از این رو خریداران با توان خرید بیشتری می توانند محصولات خرید قطعات نوار نقاله را تهیه نمایند.
استفاده از نوار نقاله ها به صورت صنعتی اولین بار در کارخانه ی فورد پدید آمد که با پیشنهاد هنری فورد به منظور افزایش راندمان در تولید خودرو پیشنهاد داده شد.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایای نوار نقاله ها در خط های تولید استفاده از آن ها برای جابه جایی مواد و  قطعات تولید شده می باشد به طوری که بهره وری و تولید را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
به عبارت دیگر  نوار نقاله ها یا تسمه ها نوار هایی هستند که اطلاعات را از گیربکس گرفته و با کمک دو غلتک ابتدایی و انتهایی به حرکت درآمده و چرخه روتین و بی انتها در سیستم نقاله را به عهده می گیرند به طور مثال یک تردمیل در باشگاه شباهت زیادی به نوار نقاله ها دارد.
به علت نیاز صنایع مختلف از جمله صنایع معدنی، سیمانی، کاشی، سنگ و صنایع دارویی و غذایی به نوار نقاله ها استفاده و خرید قطعات نوار نقاله به شدت ضروری می باشد.

نمایندگی پخش تسمه نوار نقاله متحرک

نوار نقاله ها به دو صورت ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند؛ تسمه نوار نقاله های متحرک برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به جا به جایی آن باشد و دارای چرخ هایی است که انتقال آن را راحت تر می کند اما تمه نقاله های غیر متحرک این چرخ ها را ندارد و معمولا در یک جا ثابت است و یک کار مشخصی را انجام می دهد.
نمایندگی پخش تسمه نوار نقاله های متحرک بهترین و باکیفیت ترین نوار نقاله ها را در انواع متنوع به مشتریان و خریداران عرضه می کند.
هر نوار نقاله از قطعات و تجهیزات مخصوصی تشکیل شده است که به برخی از آن ها در زیر اشاره شده است.

  • تسمه ها معمولا برای جابه جایی مواد مختلف کاربرد دارند و دارای دو تسمه در زیر و بالا نوار نقاله است، تسمه بالایی مسیر حمل بار و تسمه زیرین مسیر برگشت تسمه است.
  • غلتک های هرزگرد حمل بار تکیه گاه های تسمه نوار نقاله هستند و به تسمه در جابه جایی بار کمک می کند و توان لازم برای به حرکت در آمدن تسمه را کاهش می دهد این غلتک ها می توانند خود تنظیم، کاهنده فشار و خود تنظیم از نظر راستا و یا تغییر وضعیت باشند و یا قادر به تغییر شیب تسمه هستند.
  • سیستم های ریگلاژ
  • غلتکهای توپی
  • قطعات سیستم انتقال نیرو
  • سیستم های باردهی
  • سیستم تمیز کردن تسمه ها و توپی
  • مکانیزم تغییر جهت

خریدار نوار نقاله با کیفیت و ارزان

خریدار نوار نقاله با کیفیت و ارزانخریدار نوار نقاله باید برای انتخاب یک دستگاه با کیفیت و ارزان به نکات قابل توجهی مانند جنس و عملکرد قطعات و بازدهی آن اشاره کرد.
قیمت خرید قطعات نوار نقاله بسیار حائز اهمیت می باشد و باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشند از این رو نحوه تولید آن ها مهم می باشد.
به طور کلی ۴ نوع نوار نقاله وجود دارد:

  1. نوار نقاله های لاستیکی
  2. نقاله های PVC
  3. نمدی یا پارچه ای
  4. مدولار (پلاستیکی)

قیمت انواع نوار نقاله در بازار

قیمت انواع نوار نقاله در بازار به عوامل و شرایط متعددی بستگی دارد؛ اگر فروش نوار نقاله ها در بازار به خوبی انجام پذیرد تولید کنندگان محصولات بیشتری را تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند از این رو قیمت محصول با افت چشمگیری رو به رو خواهد شد.
لازم به ذکر است انواع نوار نقاله ها قیمت های گوناگونی دارند و هر کدام دارای قطعات و لوازمی هستند که کاربرد های منحصر به فردی دارند.

معمولا نوار نقاله های لاستیکی از دو قسمت لاستیک و تار و پود ساخته شده اند که لایه بالایی و زیرین آنها از پلاستیک و داخل آن از تار و پود است، استفاده از تار و پود به سبب افزایش استحکام تسمه ها به کار رفته است و در تمامی نقاله های لاستیکی قسمت بالا و پایین تسمه یا نوار نقاله از لاستیک پوشانده گردیده است.

 

انواع نوار نقاله در بازارانواع نوار نقاله

نوار نقاله های PVC به دلیل استفاده در صنایع غذایی و خوراکی مورد توجه قرار گرفته اند و می توان علت استفاده آن در صنایع خوراکی را بهداشتی بودن آن ها توصیف نمود.
این نوار نقاله ها در انواع و سایز های مختلف تولید می شوند و از سیستم مدار بسته کلوز لوپ برای جابه جایی مواد غذایی از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می کنند.

نوار نقاله پارچه یا نمدی یکی دیگر از انواع نوار نقاله ها می باشد که بیش تر برای انتقال مواد غذایی و خوراکی همانند نوار نقاله های پی وی سی استفاده می شود.
تنها تفاوت نوار نقاله های نمدی با پی وی سی در جنس تسمه آن ها می باشد به گونه ای که در لایه بالایی تسمه نقاله نمدی از پارچه یا پلی استر استفاده شده است اما در نوار نقاله های پی وی سی جنس تسمه های آن از پی وی سی می باشد.

نوار نقاله های مدولار یا پلاستیکی تماما از جنس پلاستیک هستند و از مونتاژ قطعات پلاستیکی کوچک و با سایز های استاندارد ساخته می شوند.
از این نوار نقاله ها معمولا در خطوط شستشوی مواد بهداشتی و غذایی استفاده می گردد و تمامی قطعات کوچک تسمه توسط پین یا قفل به طوری که آن ها ضد آب باشند به یک دیگر متصل می شوند.

نوار نقاله های برزنتی یا الواتوری بیشتر ساختاری شبیه به تسمه نقاله های پلاستیکی دارند با این تفاوت که لایه بالایی و زیرین آن ها از جنس برزنت است و لایه تار و پود آن ها به گونه ای است که نیروی کشش و تحمل بیش تری دارند. 

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

1

یک پاسخ به “مرکز خرید قطعات نوار نقاله در تهران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید