مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید مشعل دوگانه سوز در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

بزرگترین تولیدکننده انواع مشعل در بازارفروش مشعل دوگانه سوز با قیمت مناسبخریدار مشعل دوگانه سوز دست دومارزان ترین قیمت مشعل دوگانه سوز در بازار

مرکز خرید مشعل دو گانه سوز ، ارائه دهنده با کیفیت ترین محصول و خدمات مشاوره می باشد.همانطور که می دانید مشعل دوگانه سوز کاربرد های زیادی دارد. این مشعل به منظم کردن شعله ها کمک می کند. خرید مشعل دوگانه سوز در مناطقی که گاز کم و زیاد می شود بسیار موثر است. این مشعل در کشور ما با کیفیت بالایی تولید می شود. در مقاله زیر همه چیز در مورد خرید مشعل دوگانه سوز توضیح داده شده است. اگر می خواهید در این مورد بیش تر بدانید پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید مشعل دوگانه سوز در بازار

بزرگترین تولیدکننده انواع مشعل در بازار

بزرگترین تولیدکننده انواع مشعل در بازارتولید انواع مشعل در کشور با کیفیت بالا انجام می شود. این مشعل های دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای هستند. اگر بخواهیم مزایای این محصول را برای شما بگوییم باید به سایز کوچک آن اشاره کنیم.

این دستگاه ها کیفیت بسیار بالایی دارند. صدای کمی دارند و بازدهی آن بسیار بالا است. مشعل های دوگانه سوز برای فضا های صنعتی و کارخانه های کوچک استفاده می شوند. این یک موتور احتراق دو مرحله ای است و با دو سوخت بنزین و مایع (گاز و گازوئیل) کار می کند.

در مشعل دو مرحله ای می توان مشعل را در حالت شعله کم و شعله زیاد قرار داد تا کار کند. به این معنی که به محض رسیدن ظرفیت دیگ بخار به ظرفیت مشعل تعیین شده، این شعله به کار خود ادامه می دهد. شما می توانید انواع مشعل دوگانه سوز را به راحتی تهیه کنید. قبل از انجام فرایند خرید مشعل دو گانه سوز باید به نکته هایی که ما در این مقاله می گوییم توجه کنید. پس این مقاله را تا انتها با دقت بخوانید.

فروش مشعل دوگانه سوز با قیمت مناسب

فروش و خرید مشعل دوگانه سوز در کشور روز به روز در حال افزایش است. این مشعل به دلیل کاربرد زیادی که دارد همه را به خود جذب کرده است و در اکثر شومینه ها و بخاری ها از آن استفاده می شود. این مشعل می تواند در مکان هایی که با کاهش فشار گاز رو به رو هستند کمک زیادی کند.

به محض نیاز به گرمای بیش تر، مشعل به حالت شعله می رسد. این دستگاه در کاربرد های صنعتی به دلیل حجم متوسط تا میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل نیاز به آب گرم و بخار جهت پاسخگویی به کوره های پخت سرامیکی و آبکاری حرارتی دارد. تابلو سوزش دوگانه یک قطعه واحد است و به مشعل متصل است.

ظرفیت مشعل حداقل باید ۲۰٪ بزرگ تر از محفظه احتراق دیگ بخار یا بخاری باشد زیرا راندمان احتراق سوخت مشعل کامل نیست. کاربرد خاص این نوع مشعل دوتایی، گرم کردن محیط با شعله مستقیم است. این نوع مشعل دارای سه فاز است.

از کاربرد های این مشعل می توان به باغبانی، دیگ های بخار روغن داغ، کارخانه های کیک و شیرینی سازی، در تالار های دام اشاره کرد، مشعل های دوگانه در صنایع لبنی، خشک کن هوا برای خشک کن های صنعتی، تأمین گرمایشی با ظرفیت ۵۰۰۰۰۰ کیلوکالری در منازل مسکونی مرتفع استفاده کنید و برای ذوب فلزات سبک مانند (منیزیم، بریلیوم، آلومینیوم، تیتانیوم) بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

خریدار مشعل دوگانه سوز دست دوم

خریدار مشعل دوگانه سوز دست دوماین مشعل به صورت دست دو نیز به فروش می رسد. به دلیل اینکه کیفیت آن هیچ گاه از بین نمی رود. اگر قصد خرید مشعل دو گانه سوز دست دوم را دارید. به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید. مشعل دوگانه سوز در مناطقی با فشار شدید گاز یا فشار زیاد بسیار مناسب است. در این مناطق که هنوز به شبکه ی گاز شهری وصل نشده است، اما احتمالاً آینده به گاز وصل می شود، مشعل دوگانه سوز توصیه می شود زیرا قیمت این مشعل اندکی بالا تر از مشعل گازوئیل سوز است.

هنگامی که از سوخت دیزل استفاده می شود، دوده و آلودگی شهری ایجاد می کند، که می تواند هنگام کار با سوخت گازوئیل عملکرد میله یونیزاسیون را مختل کند، به همین دلیل در مشعل های دوگانه سوز مورد استفاده قرار نمی گیرد.

مشعل سوخت دوگانه با سوخت گاز و دیزل متفاوت عمل می کند. هنگام تعویض و خرید یک چشم الکترونیکی با همان مشعل فتوسل، کد و کد رنگ باید محتاط باشد. شعله آتش سوز دوگانه سوز با سوخت دیزل زرد و نارنجی است و از شدت نور بیش تری نسبت به گاز و آبی برخوردار است. در مدل ها و ظرفیت های بالا تر، عملکرد و ظرفیت کنترل ۳ مرحله یا چند مرحله ای است.

در مدل های کوچک مشعل دوگانه سوز با ظرفیت گرمای کم، پمپ سوخت دیزل بر روی شافت موتور فن نصب شده است. این باعث صرفه جویی در هزینه و مصرف انرژی می شود اما اصطکاک پمپ مشعل دوگانه سوز گازوئیل افزایش یافته است تا از این امر در حالی استفاده شود که مشعل سوخت دیزل برای مدت طولانی نیازی به استفاده از آن نباشد.

ارزان ترین قیمت مشعل دوگانه سوز در بازار

ارزان ترین مشعل دوگانه سوز در کشور با کیفیت بسیار خوبی عرضه می شود. شما می توانید این محصول را به آسانی خریداری کنید. تنظیم شعله در مشعل دوگانه سوز کمی دشوار تر از مشعل های تک سوز است. از آنجا که باید میزان هوا بر اساس هر دو سوخت تنظیم شود، میزان هوای لازم برای احتراق کامل گاز و سوخت دیزل متفاوت است. با هوای قابل تنظیم درست می شود.

در بیش تر موارد استفاده از مشعل سوخت دوگانه، از سوخت گاز به عنوان سوخت اصلی و دیزل به عنوان سوخت جایگزین استفاده می شود. پیشنهاد می شود قبل از فصل سرما، احتمال کاهش فشار گاز و قطعاً افزایش، مشعل سوخت دوگانه با سوخت دیزل سبک تنظیم و آزمایش شود. در قدرت بالا تر، مشعل های دوگانه سوز پمپ دیزلی مستقل با موتور الکتریکی است.

در این مشعل ها، هنگامی که مشعل با گاز کار می کند، پمپ بنزین را چند ثانیه روشن و خاموش می کند و از پمپ شدن آن جلوگیری می کند. نصب فیلتر مناسب در مسیر های گازوئیل و ورودی به مشعل دوگانه سوز امری ضروری است و از انسداد دریچه گاز و نازل دیزل جلوگیری می کند.

در مشعل های دوگانه سوز داغ برای ارزیابی دقت مشعل و تشخیص تشکیل شعله از یک دستگاه الکترونیکی یا فوتوسل استفاده می کند، در حالی که میله های یونیزاسیون در مشعل های گازی استفاده می شود. در صورتی که در این زمینه نیاز به اطلاعات بیش تری داشتید می توانید جهت خرید مشعل دو گانه سوز از کارشناسان مربوطه کمک بگیرید.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

1

یک پاسخ به “مرکز خرید مشعل دوگانه سوز در بازار”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید