مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید و فروش انواع فیلتر آبی کارخانه آسفالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد و ویژگی های فیلتر آبی کارخانه آسفالت چیست؟بزرگترین تولید کننده انواع فیلتر آبی کارخانه آسفالتزمان تعویض فیلتر تصفیه آبیفروش عمده قطعات دستگاه فیلتر آبیکارخانه آسفالت

فیلتر آبی کارخانه آسفالت از ملزومات ضروری کارخانجات تولید اسفالت می باشد که در فرآیند جدا سازی گرد و غبار ناشی از تولید نقش اساسی داشته و در صرفه جویی انرژی و پاکیزگی محیط زیست موثر می باشد. جهت اطلاع رساني درباره بهترين بازار خرید و فروش انواع فیلتر آبی درجه يك در خدمت شما عزيزان هستيم.

کاربرد و ویژگی های فیلتر آبی کارخانه آسفالت چیست؟

فیلتر آبی کارخانه آسفالتهمانطور که گفته شد این فیلتر ها جزو متعلقات ضروری كارخانجات آسفالت سازی می باشند، هوایی که از عملیات غبار گيري از قسمت مولتی سیکلون خارج می شود دارای میزان قابل توجهی دوده و ذرات ریز خاک و غبار می باشد که جهت جداسازی آن ها از فیلتر ثانویه آبی استفاده می شود.

هوای خارج شده در  معرض عملیات اسپری آب قرار گرفته و کلیه ذرات غبار و دوده از هوا جدا شده و از پراکنده شدن ذرات حاصل از سوخت مشعل جلوگیری و از آلودگی هوا و محیط زیست جلوگیری می نماید.

آب مورد استفاده فیلتر در حوضچه هایی نگهداری می شود که باعث ته نشین شدن مواد و جداسازی آب شده و در صورت لزوم در این فیلتراسیون می توان ازآب بازیافتی حاصل از این حوضچه های ته نشینی استفاده کرد که باعث صرفه جویی بالا در آب مصرفی خواهد شد.

استفاده از این فیلتر نقش بسزایی در پایین آوردن هزینه های جانبی در کارخانه جات تولید آسفالت داشته و نصب آن ها یکی از ضروریات این عرصه می باشد كه از مهم ترین ویژگی فیلتر آبی کارخانه آسفالت می باشد.

اجزاي اين فیلتر ها شامل:

  • نازل آب
  • نردبان دسترسی
  • دریچه بازدید

می باشند.

نردبان ها یکی از اصلی ترین قسمت ها جهت دسترسی به قسمت داخلي و سنجش میزان آلودگی کلی در سیستم فیلتراسیون می باشند، اين قسمت شامل دو عدد دریچه بازدید جهت تمیز کردن مخزن ها و نازل آب پاش که تعبیه شده در کنار یک پاگرد جهت ایستادن است می باشد.

میزان و مقدار عوامل زير در قيمت و كاركرد فيلتر آبی کارخانه آسفالت تاثير گذار ميباشد مانند:

  • ارتفاع و قطر مخزن اصلی
  • ضخامت ورق مخزن اصلی
  • ارتفاع دودکش
  • قطر دودکش
  • ضخامت ورق دودکش
  • نوع پایه های نگهدارنده و تعداد و تقویت کننده های آن
  • لوله فابریک
  • بادبند ها

كه متغیر بوده و می تواند نسبت به حجم کار نيز متفاوت باشد پس طیف قیمت متفاوتی هم خواهد داشت.

بزرگترین تولید کننده انواع فیلتر آبی کارخانه آسفالت

ساخت و فروش قطعات کارخانه آسفالت درجه یکآسفالت از معروف ترین و مناسب ترین روش های عایق بندی معابر، خیابان ها و جاده ها می باشد، بنا براین انتخاب بهترین نوع آن برای پوشاندن محل و مکان مورد نظر امری بسیار مهم می باشد، هر چه قدر از نوع مرغوب تر آن استفاده شود مطمئنا بر روی طول عمر و دوام نهایی آن بر اثر گذشت زمان تاثیر خواهد داشت.

با استفاده از تکنولوژی روز و بهترین فیلتر ها در كارخانه جات توليدي آسفالت می توان بهترین محصول با کم ترین میزان آلودگی را به دست آورده و در ساخت بزرگ راه ها و جاده های سراسر کشور از آن استفاده نمود.

آسفالت در دو روش سرد و گرم تهيه می گردد كه خط توليد آن به صورت مداوم و به حالت خطی و بدون توقف انجام می گیرد.

ظرفیت خط تولید کارخانه های تولید آسفالت از ۸۰ تن تا ۲۰۰ تن متغیر می باشد که نسبت به میزان تولید خود اقدام به خرید وسایل و انواع فیلتر های آبی می كنند.

بزرگ ترین تولید کننده انواع فیلتر آبی با سال ها تجربه در زمینه احداث و ساخت انواع فیلترهای مورد استفاده صنعت آسفالت سازی؛ همراه با جدیدترین تکنولوژی پیشرفته و مدرن فیلترینگ جهت جلوگیری از آلودگی محیط زیست و هوا فعال بوده و به تولید انواع فیلترهای:

  • بارانی، آبی، صنعتی، غبارگیری و …
  • درایر ها ( خشک کن)

در ظرفیت های تولید مختلف می پردازد.

فیلترهای درجه یک با ته نشین کردن کامل غبار خروجی از کارخانه پخت آسفالت و با بهره گیری از سیستم اسپری و افت فشار بر روی غبار؛ باعث ته نشین شدن آن شده و هوای خروجی را در حد استاندارد و مورد تایید پاکسازی می کند.

تولید فیلتر آبی کارخانه آسفالت توسط بزرگترین كارخانه در انواع آن با بهترین نوع و کارکرد در داخل کشور انجام می پذیرد.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آبی

روش عمل این نوع فیلتر به این ترتیب است که در محفظه استوانه ای شکل تعداد مشخصی جت آب پاش نصب مي شوند که حجم و میزان آب مصرفی مشخصي دارد.

بخار و دود حاصله از مشعل سیکلون به این قسمت هدایت شده و آب با فشار از جت ها خارج شده و غبار و دود سنگین را به پایین بر می گرداند. در این روش ذرات به وسیله آب اسپری شده سنگین شده و همراه آب منتقل می شوند.

این ذرات که با آب مخلوط شده اند به حوضچه هایی هدایت می شوند که از سیستم ته نشینی برخوردار مي باشند، بنابراين گاز خروجی از دودکش عاری از هر گونه دود و غباری خواهد بود.

مهم ترین مزیت این نوع فیلتراسیون سادگی و هزینه بسیار پایین آن می باشد، از آب مورد استفاده نیز به صورت گردشی تا زمانی که آب دیگر اشباع شده باشد مي توان استفاده نمود.

این حوضچه ها خود از چندین بخش تشکیل شده اند آب سنگین، و اب زلال؛ قسمت اول از آب دارای ذرات معلق بوده و بخش دوم آبی است که ذراتش ته نشین شده است.

فيلتر آبي کارخانه آسفالت به مرور زمان بر اثر رسوب مواد زاید و خاک و غبار دچار گرفتگی می شود كه بر روی کارایی جت ها تاثیر گذاشته  و باعث گرفتگی آن ها شود بنابراین جهت جلوگیری از این اتفاق باید در فاصله زمانی معين و مداوم مورد بازرسی و پاکسازی قرار بگیرند تا از کیپ شدن و خرابی سیستم جلوگیری به عمل آید.

اصولا در هر فيلتر از دو عدد جت استفاده می شود تا در زمان جرم گیری و تعویض جت اول توسط کارگران و آماده شدن برای مراحل بعدی؛ جت دوم مشغول به کار بوده و خللی به کارکرد کارخانه وارد نشود.

فروش عمده قطعات دستگاه فیلتر آبیکارخانه آسفالت

آبپاش فیلتر ابیدستگاه تصفیه فیلتر آبی کارخانه آسفالت دارای مکانیزم مشخصی است که در حجم های گوناگون ساخته می شود. کارخانه جات با سابقه و معروف در عرضه ساخت ماشین آلات آسفالت سازی به ساخت بهترین های آن در کشور مشغول می باشند.

این مجموعه با ارتباط مستقیم با بهترین کارخانه جات از سراسر کشور عزیز ایران و عرضه محصولات تولیدی آن ها به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه، بدون دخالت هر گونه واسطه و یا دلال در زمينه فروش فیلتر آبی در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

جهت اطلاع از قیمت به روز انواع فیلتر آبی کارخانه آسفالت و تمامی متعلقات کارخانه آسفالت سازي می توانید با شماره تلفن درج شده در همین صفحه با اطمینان خاطر تماس حاصل نمایید.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید