مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده یاتاقان صنعتی بلبرینگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست فروشندگان انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگیخرید اینترنتی مدل های مختلف یاتاقان صنعتیکارخانه تولید یاتاقان درجه یک صنعتی ثابتتولید یاتاقان کولر با مواد اولیه مرغوب و باکیفیتقیمت روز یاتاقان صنعتی بلبرینگی در بازار اصفهانیاتاقان و انواع مختلف آنفروش یاتاقان به صورت مستقیم با قیمت باورنکردنی

فروشنده یاتاقان صنعتی این محصول را در انواع مختلف به صورت عمده و جزئی عرضه می کند. یاتاقان ها در انواع مختلفی تولید می شوند و در بیشتر صنایع کوچک و بزرگ کاربرد دارند، در ادامه با انواع یاتاقان و کاربرد آن بیشتر آشنا می شویم.

فروشنده یاتاقان صنعتی

لیست فروشندگان انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگی

لیست فروشندگان انواع یاتاقان صنعتی بلبرینگییاتاقان وسیله است که حرکت نسبی مشخصی را بین چند قطعه فراهم می کند، به طور نمونه به صورت چرخش یا خطی است. از مهم ترین گونه های یاتاقان بلبرینگی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. یاتاقان با مهره قفلی نامتقارن و پیچ گراب:  در مواردی که جهت چرخش شافت ثابت است، کاربرد دارد و در دو نوعYET و YEL تولید می شود.
  2. یاتاقان با مکانیزم پیچ گراب یا پیچ بی سر: در مواردی که جهت چرخش شافت متغیر است، کاربرد دارد و در سری‎های YAJ، YAT و YAR تولید می‎شوند.
  3. یاتاقان با بوش تبدیل: در مواردی که جهت چرخش شافت تغییر کرده و به سرعت زیاد و چرخش آرام نیاز باشد، کاربرد دارد.یاتاقان های بلبرینگی در واقع تکیه‌گاه و نشیمنگاهی برای مؤلفه‌های دوار همانند شافت‌ها به شمار
    می‌آیند، این قطعات  در مواردی چون کارخانجات و صنایع تولید مواد غذایی، سیستم‎های تهویه، سیستم بارگیری و حمل مواد، صنایع نساجی، کارواش ها و تجهزات ورزشی کاربرد داند.
    به دلیل کاربرد فراوان این قطعه فروشنده یاتاقان صنعتی زیادی در این عرصه فعالیت می کنند و این محصول را در انواع مختلف از شرکت های گوناگون ارئه می دهند.

خرید اینترنتی مدل های مختلف یاتاقان صنعتی

خرید اینترنتی مدل های مختلف یاتاقان صنعتی، یاتاقان صنعتی جز حساس ترین و پرکاربردترین قطعه صنعتی در تمامی دستگاه های موتوری و دارای حرکتمی باشد.در صورت وارد آمدن کوچکترین صدمه و ضربه به یاتاقان ها، چرخش پمپ و موتور دچار اختلال شده و موجب شکسته شدن محور اصلی آنها خواهد شد. بنابراین نکات زیادی را قبل از خرید یاتاقان باید مد نظر قرار دارد که البته کیفیت مهمترین نکته می باشد.

مهم ترین نکات قبل از خرید یاتاقان:

  • برند و مدل یاتاقان
  • نوع کاربرد
  • نوه هوزینگ
  • اندازه قطر داخلی
  • نوع مکانیزم قفل کردن و تثبیت شافت
  • میزان تحمل بار
  • میزان استحکام خستگی
  • کیفیت و طول عمر یاتاقان
  • نوع گارانتی و خدمات پس از فروشباید توجه داشت که انتخاب نادرست یاتاقان حتی از بهترین و مطرح ترین برند های جهانی موجب از کار
    افتادگی دستگاه و خط تولید شما شده و علاوه بر ضرر کارخانه، هزینه تعمیرات
    آن را نیز باید بپردازید. بهترین نوع یاتاقان را بنا به شرایط موردنیاز خود و یا با کمک فروشنده یاتاقان صنعتی
    انتخاب و خریداری کنید، اما ناگفته نماند که بهترین روش برای انتخاب و خرید
    مدل‌های مختلف یاتاقان‌های صنعتی  مراجعه به فروشگا‎ه های اینترنتی است
    که در این صورت، می‌توان بدون مراجعه حضوری، یاتاقان مورد نظر خود را به
    صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید.

کارخانه تولید یاتاقان درجه یک صنعتی ثابت

کارخانه تولید یاتاقان درجه یک صنعتی ثابتبا توجه به این که انواع یاتاقان صنعتی تأثیر فروانی بر روی کارکرد بلبرینگ ها دارد با ید در ساخت آن دقت فراوانی انجام شود، در سال های اخیر در کشورمان کارخانه یاتاقان با تولید یاتاقان های درجه یک و با کیفیت توانسته نیاز بسیاری از کارخانجات و صنایع را به این قطعه برطرف نماید.

به طور معمول از مهم ترین وظایف یاتاقان می توان به نگهداری قطعات متحرک، کاهش اصطکاک و کاهش فرسایش اشاره کرد، که یاتاقان های صنعتی در دوسته متحرک و ثابت قرار می گیرند. یاتاقان های ثابت به عنوان تکیه گاهی برای میل لنگ مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع میل لنگ به طور آزادانه در داخل یاتاقان ثابت میچرخد.

از مهم ترین تفاوت های یاتاقان متحرک

تولید یاتاقان کولر با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت

به دلیل این که کولر آبی یکی از مهم ترین وسایل خانگی بشمار می رود و معمولا همه ی افراد از این وسیله استفاده می کنند به همین دلیل تولید یاتاقان کولر رونق فراوانی دارد. در ایران این محصول از بهترین مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید می شود.

یاتاقان کولر آبی یکی از
اجزای مهم کولر است که وظیفۀ آن نگهداری محور دمنده و انتقال نیرو ناشی از
وزن و اصطکاک دمنده به بدنه است. بهترین یاتاقان کولر ، یاتاقان های لغزشی و بلبرینگی هستند.


تعویض یاتاقان کولر آبی زمانی که سر و صدای زیادی از کولر شما شنیده می‌شود ضروری است.

قیمت روز یاتاقان صنعتی بلبرینگی در بازار اصفهان

قیمت روز یاتاقان صنعتی بلبرینگی در بازار اصفهانبا توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نوسانات بازار ارز و دلار قیمت یاتاقان در بازار های مختلف از جمله بازار اصفهان روزانه متغیر می باشد.  هر چند که علاوه بر این موارد قیمت یاتاقان به عوامل دیگر از جمله شرکت یاتاقان، نوع و کاربرد یاتاقان، کیفیت و آلیاژ مورد استفاده در ساخت یاتاقان  بستگی دارد برای مثال: اغلب یاتاقان ها دارای هوزینگ از جنس چدنی هستند و برخی نیز بسته به شرایط
مرطوب از جنس استنلس استیل تولید میشوند. بدیهی است که قیمت یاتاقان استنلس
استیل بالاتر از یاتاقان چدنی باشد.

همچنین باید توجه داشت که اگر این محصول از فروشنده یاتاقان صنعتی در تعداد زیاد و به صورت عمده خریداری شود به نسبت خرده فروشی قیمت بسیار پایین تری خواد داشت.

یاتاقان و انواع مختلف آن

یاتاقان و انواع مختلف آنبا توجه به کاربرد فروان یاتاقان در صنایع مختلف این قطعه در انواع مختلی تولید می شود که از مهم ترین آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. یاتاقان ساده( بوش ): ساده ترین نوع یاتاقان است که در موارد بسیار وسیعی مورد استفاده قرار می گیرد و اصطکاک بسیار زیادی دارد.
  2. یاتاقان غلتشی: مورد استفاده برای بار های بیشتر و اصطکاک کمتر نسبت به یاتاقان ساده است و برای کاهش اصکاک از ساچمه و غلطک بکار گرفته می شود.
  3. یاتاقان مرصع: در این نوع، یاتاقان حول نقطه ای خارج از مرکز بر روی نیشمنگاه می گردد و عمدتا برای سرعت های کم و دقت های بالا مانند ساعت مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. یاتاقان لغزشی: محور درون یک سیال می گردد و سنگ ریزه و گرد و غبار باعث خرابی آن می شود.
  5. یاتاقان مغناطیسی: دو سطح توسط مغناطیس از هم جدا نگه داشته می شوند و نیاز به نگه داری خاصی ندارد و مصرف انرژی بالای دارد.
  6. یاتاقان خمشی: حرکت با تغییر شکل ماده پدید می آید و دامنه حرکتی محدودی دارد.

فروش یاتاقان به صورت مستقیم با قیمت باورنکردنی

فروش یاتاقان به صورت مستقیم با قیمت باورنکردنیفروش یاتاقان به صورت مستقیم از مزایای زیادی برخوردار است در این روش خریدار می تواند به راحتی با تولید کننده ارتباط براقرار کند و با حذف واسطه ها این محصول را با قیمت باورنکردنی خریداری کند. در این معامله هم خریدار و هم تولید کننده سود خواهند کرد.

فروش یاتاقان به دو صورت انجام میشود که عمده و خرد میباشد. فروش یاتاقان به
صورت خرده فروشی توسط بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها انجام میشود اما فروش
عمده تنها توسط فروشنده یاتاقان صنعتی انجام میشود که بصورت تخصصی در این زمینه
فعالیت میکنند.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید