مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت خرید پمپ مخصوص روغن

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع پمپ مخصوص روغن زن برقیمشخصات پمپ روغن آلوایلرقیمت انواع پمپ تخیله روغن بادیانواع پمپ روغن کاری اتوماتنمایندگی فروش پمپ روغن داغ پمپرانکاربرد پمپ روغن داغ

روغن یکی از اصلی ترین موادی است که در تجهیزات مختلف برای کارکرد بهتر قطعات فلزی از آن ها استفاده می شود. در بسیاری از کارخانه های بزرگ برای انتقال و جابجایی روغن احتیاج به دستگاه ها و پمپ های مختلفی می باشد. پمپ روغن یکی از بهترین انواع این محصولات می باشد که در بازار نمونه های داخلی و خارجی آن ها در اندازه ها و کیفیت های مختلف یافت می شود. از جنس های مختلفی برای تولید این پمپ ها استفاده می شوند که دارای کیفیت های متفاوتی هستند. این محصولات در تمام شهرهای کشور به روش های مختلف به فروش می رسند که دارای قیمت های گوناگونی نیز می باشند. برای خرید پمپ مخصوص روعن می توانید از طریق راه های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

خرید پمپ مخصوص روعن

خرید انواع پمپ مخصوص روغن زن برقی

خرید انواع پمپ مخصوص روغن زن برقی

پمپ روغن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارد توسط نیرو های متفاوتی نیز کار می کنند. روغن زن برقی یکی از بهترین و پر کاربرد ترین انواع این محصولات می باشد که نمونه های داخلی و خارجی آن ها در ایران یافت می شوند. از این محصولات بیشتر در مراکزی استفاده می شود که به طور دائم مورد استفاده قرار می گیرند.

برای خرید انواع پمپ مخصوص روغن زن برقی می توانید به نمایندگی های شرکت های تولیدی این محصولات در هر شهر  و یا به دفاتر فروش این پمپ ها مراجعه و آن ها را با برند های مختلف و قیمت های متفاوت خریداری نمایید. قیمت این محصولات به عوامل زیادی بستگی دارد که هر ساله دچار تغییر می شوند.

فروش پمپ روغن برقی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است که فروشنده با آگاهی از تمام جزئیات این وسایل آن ها را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند. ماینر یکی از شرکت های تولیدی این محصولات در جهان می باشد که آن ها را در انواع مختلف تولید می کنند. پمپ روغن ماینر دارای کیفیت بسیار بالایی است که توسط نمایندگی های خود به فروش می رسند.

مشخصات پمپ روغن آلوایلر

مشخصات پمپ روغن آلوایلر

کارخانه های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که انواع پمپ روغن را در شکل ها و کیفیت های مختلف تولید می کنند. شرکت آلمانی آلوایلر یکی از بزرگترین و بهترین مراکز تولیدی این محصولات می باشد که آن ها را با بهترین کیفیت و عملکرد عالی تولید کرده و به سراسر جهان صادر می کنند.

برای اطلاع از مشخصات پمپ روغن آلوایلرو خرید پمپ مخصوص روعن ، بهترین راه مراجعه به نمایندگی های این شرکت در هر شهر و دریافت مشاوره از کارشناس های مربوطه می باشد. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند.

قیمت انواع پمپ تخیله روغن بادی

قیمت انواع پمپ تخیله روغن بادی

یکی دیگر از محصولاتی که توسط شرکت های مربوطه تولید می شوند، پمپ تخلیه روغن می باشد. این محصولات دارای انواع زیادی است که نوع بادی آن ها از مصرف بیشتری برخوردار است. پس از مدتی برای عوض کردن و یا جابه جایی روغن ها، احتیاج به دستگاه ها و محصولات مختلفی می باشد که دارای عملکرد گوناگونی هستند. پمپ تخلیه روغن بادی  دارای کاربرد های زیادی هستند که در ادامه به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم:

  1. قابل استفاده در معادن
  2. کارگاه تعمیر ماشین آلات
  3. برای انتقال روغن از مخازن بزرگ تر به بشکه
  4. گردش روغن در سیستم اویل هیتر

قیمت انواع پمپ تخلیه بادی به عوامل زیادی از جمله کیفیت، اندازه، نوع، برند شرکت سازنده و … بستگی دارد که برای اطلاع از آن ها می توانید به مراکز فروش و خرید پمپ مخصوص روعن در هر شهر مراجعه نمایید.

انواع پمپ روغن کاری اتومات

انواع پمپ روغن کاری اتومات

پمپ های روغن کاری دارای انواع مختلفی هستند که نوع اتومات آن ها، جدیدترین انواع این محصولات به شمار می آیند. از این مدل بیشتر در صنایع بزرگ استفاده می شود که کاربرد های بسیار زیادی نیز دارد. این محصولات با برند های مختلفی که تولید داخل و خارج می باشند در تمام شهر های کشور به فروش می رسند که دارای قیمت های مختلفی هستند.

انواع پمپ روغن کاری اتومات را می توانید با شرایط مختلف و به صورت حضوری از نمایندگی های آن ها در هر شهر تهیه نمایید. برای خرید پمپ مخصوص روعن  به صورت غیر حضوری نیز می‌توانید به صورت اینترنتی به سایت های معتبر مراجعه کرده و آن ها را در تمامی ساعات شبانه روز تهیه نمایید. فروشگاه های زیادی نیز در شهر های مختلف کشور وجود دارد که با توجه به قیمت بالای این محصولات، آن ها را به صورت قسطی به فروش می رسانند.

نمایندگی فروش پمپ روغن داغ پمپران

پمپ روغن داغ

روغن داغ یکی از موادی است که توسط دیگ های مخصوص به وجود می آید. دیگ روغن داغ وسیله ای است که باعث انتقال گرمای غیر مستقیم به روغن می شود. پمپ روغن داغ پمپران نوعی از پمپ می باشد که وظیفه ی انتقال این مواد را بر عهده دارد. این محصولات دارای کاربرد های بسیار زیادی است که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • صنایع نساجی
  • صنایع چوب و کاغذ
  • نفت و گاز و پتروشیمی
  • صنایع غذایی
  • لاستیک و پلاستیک

نمایندگی فروش پمپ داغ پمپران در تمام شهر های کشور وجود دارد که آن ها را با قیمت های مختلف به فروش می رسانند. برای خرید خرید پمپ مخصوص روعن در اندازه ها و شکل های گوناگون می توانید به این مراکز مراجعه کنید.

پمپ گردش روغن و گپمپ کازوئیل کش از دیگر انواع پمپ های تولیدی توسط کارخانه های مربوطه می باشد که دارای کاربرد های متفاوتی هستند.

کاربرد پمپ روغن داغ

کاربرد پمپ روغن داغ

پمپ روغن داغ در صنایع زیادی کاربرد دارد که به آن ها اشاره کردیم. برای اطلاع بیشتر از کاربرد این پمپ ها می توانید به مراکز فروش این محصولات و یا به کارشناس های مربوطه در هر شهر مراجعه و از آن ها اطلاعات لازم را کسب نمایید.

پمپ های مختلف دارای کاربرد های متفاوتی نیز می باشند که هر کدام در صنایع مختلف کاربرد دارند. پمپ انتقال سوخت یکی از انواع پر مصرف این محصولات می باشد که در تمام کشور ها از آن ها برای جابه جایی انواع سوخت استفاده می شود.

پمپ روغن دستی یکی از ساده ترین انواع پمپ می باشد که تقریبا در اکثر خانه ها برای روغنکاری وسایل مختلف از آن ها استفاده می شود. قیمت پمپ روغن دستی نسبت به دیگر انواع پمپ ها بسیار کمتر و ارزان تر می باشد. پمپ دنده ای ایرانی یکی دیگر از محصولاتی است که از قیمت خرید پمپ مخصوص روعن مقرون به صرفه ای برخوردار است.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

3

3 پاسخ به “لیست قیمت خرید پمپ مخصوص روغن”

    • سلام و درود
      پمپ های روغن داغ بر اساس میزان دبی خروجی و ارتفاع قابل پمپاژ و همچنین تحمل حرارت بر حسب درجه سانتیگراد دسته بندی می‌شوند.
      بر حسب نیاز خود سایز لوله ورودی و خروجی را مشخص کرده به علاوه آن میزان فشار روغن و ارتفاع مورد نیاز را بفرمایید. از لحاظ درجه حرارت حداکثری دمایی که جهت گرمایش استفاده می‌کنید را مد نظر داشته باشید. ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید