مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید و فروش انواع نوار نقاله آسفالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

قطعات تشکیل دهنده نوار نقالهانواع تسمه نقاله مقاوم در برابر حرارتخرید انواع نوار نقاله آسفالت با قیمت مناسبتسمه نقاله در آسیاب سنگ زنی

نوار نقاله دستگاهی بسیار کاربردیست که برای انتقال و جابه جایی انواع وسیله ها، محصولات موجود در صنایع و کارخانه ها و غیره استفاده می شود.تجهیزات نوار نقاله شامل، تسمه، لاستیک تسمه، توپی ها می باشد. این وسیله ی کاربردی امروزه یک ابزار مهم در هر کارخانه ای به شمار می رود. بخش زیادی از فرآیند تولید مصالح در کارخانه ی آسفالت توسط نوار نقاله انجام می شود.این محصول بسته به کاربرد و نحوه ی استفاده ی آن در مدل ها و اندازه های مختلف ساخته می شود. خرید و فروش انواع نوار نقاله آسفالت توسط مرکز فروش این محصول به صورتی اینترنتی امکان پذیر می باشد.

مرکز خرید و فروش انواع نوار نقاله آسفالت

قطعات تشکیل دهنده نوار نقاله

قطعات تشکیل دهنده نوار نقالهنوار نقاله باعث توسعه ی روند و فرآیند تولید و ساخت محصولات در انواع صنایع و کارخانه ها گردیده است. از مزایای این ابزار کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید محصولات به صورت منظم و در زمان مشخص
  • سرعت در روند تولید محصولات بویژه در مکان هایی که نیاز به طی نموندن مسافت طولانی می باشد
  • کاربرد در مراحل مختلف مانند تولید، استخراج مونتاژ و فرآوری
  • حمل و نقل محصولات به صورت مکانیکی و توسعه یافته و…

نوار نقاله شامل اجزا و قطعات مختلفی همچون غلطک که شامل توپی ها و درام است، سیستم رگلاژ، قطعات متحرک، انواع غلطک مسیر رفت و برگشت و غیره می باشد. این قطعات در انواع نوار نقاله ممکن است مختلف باشد. توپی های موجود در نوار نقاله به همراه طسمه حرکتی منظم به سمت جلو را به طور مداوم فراهم می کنند.

در صنایع غذایی و تولید انواع محصولات لبنی و غذایی نوار نقاله ابزاری مهم و کاربردیست که با نظم دقیق و با سرعت قابل کنترل محصولات را به قسمت های مختلف انتقال می دهد. به طور مثال در کارخانه ساخت آب میوه در هر قسمت از فرآیند تولید نوار نقاله نقش دارد که از جنس های مختلف از جمله نمدی یا پارچه ای، پلاستیکی، pvc و غیره می باشد.

خرید و فروش انواع نوار نقاله توسط تولیدی های بزرگ انواع نوار نقاله و تجهیزات آن به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمتی ویژه و مناسب انجام می شود.

انواع تسمه نقاله مقاوم در برابر حرارت

تسمه نوار نقاله در انواع مختلف تولید و بسته به کاربرد آن در جنس های مختلفی ساخته می شود که به چند نمونه از انواع تسمه نقاله اشاره کنیم:

  • تسمه لاستیکی که از بخش های لاستیک و تار و پود ساخته شده است. لایه ی زیر از تار و پودر و بالا از لاستیک فشرده به شکل های مختلف از جمله صاف و یا طرح دار ساخته شده است.
  • تسمه مدولار که تمام قطعات و قسمت های آن از پلاستیک ساخته شده و در بخش بهداشتی برای شست و شوی محصولات مانند مواد غذایی کاربرد دارد.
  • تسمه نمدی یا پارچه ای که بخش بالای آن از پارچه ساخته شده است و در صنایع غذایی برای انتقال انواع شیرینی و غیره کاربرد دارد.
  • تسمه pvc نیز در صنایع انتقال مواد غذایی به صورت بهداشتی کاربرد وسیعی دارد.
  • تسمه برزنتی در صنایعی که حمل بار با وزن بالا نیاز است استفاده می شود.

با پیشرفت تکنولوژی و علم صنعت نوار نقاله نسبت به زمان تولید آن تا به امروز پیشرفت زیادی داشته است. امروزه با صنعتی و ماشینی شدن خط تولید و کارخانه ها بخش زیادی از فرآیند تولید توسط دستگاه ها انجام می شود و نقش انسان ها کمتر شده است.

نوار نقاله با توجه به کاربرد آن و اینکه چه وزنی را می خواهد تحمل کند و یا محصول مورد حمل تیز و برنده باشد یا خیر، از جنس های مختلف ساخته می شود. برای مثال نوار نقاله ای که در ساخت سیمان و ماسه کاربرد دارد از تسمه ی مقاوم تری ساخته شده است تا آنکه در صنایع غذایی برای حمل شیرینی جات و بیسکوییت مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید انواع نوار نقاله آسفالت با قیمت مناسب

خرید انواع نوار نقاله آسفالت با قیمت مناسبنوار نقاله در صنایع آسفالت کاربرد ویژه و مهمی دارد. بیشتر قسمت های تولید ماسه و خشک کردن آن و دیگر مراحل توسط نوار نقاله انجام می شود. سرعت در انجام فرآیند باعث تولید انبوه و توسعه راه و شهر سازی شده است.

نوار نقاله متحرک یکی از پرکاربردترین نوع این محصول در صنایع بزرگ که نیاز به جابه جایی نوار نقاله است می باشد. چرخ های این نوع نوار نقاله بخش وسیعی از انتقالات و جا به جایی ها را آسان کرده است.

در مواقعی که نیاز به حمل بار به مقدار زیاد می باشد نوار نقاله کمک بزرگی به فرآیند تولید می کند. برای حمل ماسه های سنگین و یا تولیدات آهن و آلیاژ و غیره، تسمه های پلاستیکی با چند لایه ی فشرده و ضخیم کاربرد دارد.

خرید و فروش انواع نوار نقاله آسفالت با قیمت مناسب در بزرگترین فروشگاه معتبر انواع نوار نقاله با کیفیت بالا و تضمینی انجام می شود. این فروشگاه دارای خدمات پس از فروش از جمله مشاوره رایگان نحوه استفاده و حمل آسان و نیز گارانتی معتبر می باشد.

تسمه نقاله در آسیاب سنگ زنی

تسمه ها از لحاظ استحکام و مقاومت درجه بندی می شوند و بسته به کاردبرد آن ها ضخامت و جنس های مختلفی دارند. تسمه نقاله در آسیاب سنگ زنی از استحکام بالایی برخوردار است و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد.

نوار نقاله در آسیاب زنگ زنی توسط موتور الکتریکی کار می کند و در انواع مدل ها و برندهای مختلف وجود دارد. نوار نقاله در انواع مختلف تسمه ای، بازویی، کاسه ای، انعطاف پذیر غلطی و پیچشی وجود دارد که هر کدام کارایی مخصوص خود را در صنعت دارند.

غلطک نوار نقاله نقش مهم و حیاتی در حرکت آن دارد. در مسیرهای رفت و برگشتی انواع غلطک ها وجود دارند. غلتک شامل توپی و درام می باشد که با استفاده از تسمه حرکتی مداوم و تناوبی ایجاد می کند. سرعت نوار نقاله قابل کنترل و تنظیم می باشد.

تولید کنند نوار نقاله توسط مهندسان صنایع در چند سال اخیر با پیشرفت زیادی روبه رو بوده است و بخش عظیمی از فرآیند تولید و ساخت و ساز را به عهده گرفته است. قطعات و تجهیزات نوار نقاله و خود نوار نقاله در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

نمایندگی بزرگ توزیع و پخش انواع نوار نقاله این محصول را با کیفیت بالا و در انواع پیشرفته و مدرن به سایر استان ها و شهرها توزیع و پخش می کند. برای اطلاع از لیست قیمت و خرید انواع نوار نقاله به فروشگاه آنلاین این محصول مراجعه کنید.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید