مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده مشعل توربو گازی فندکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش تولید مشعل توربو گازی فندکیقیمت نهایی فروش مشعل توربو گازی

تولید کننده مشعل توربو گازی فندکی امروزه توانسته است تا با ایجاد تنوع در محصولات خود نیاز بازار و مشتریان خود را برآورده نماید. موارد استفاده از مشعل های توربو گازی فندکی بسیار زیاد است و بسته به سایز توربو موارد استفاده از آن متفاوت است.

تولید کننده مشعل توربو گازی فندکی

روش تولید مشعل توربو گازی فندکی

روش تولید مشعل توربو گازی فندکی مشعل های توربو گازی یکی از انواع مشعل هایی هستند که با گاز سی ان جی کار می کنند و کاربرد فراوان در صنایع مختلف دارند. این دستگاه ها به وسیله فنی کار می کنند که با سرعت زیاد می چرخد و حرارت را منتقل می کند و مانند یک موشک حرارت و شعله را به بیرون انتقال می دهد‌.

مشعل ها انواع مختلفی دارند و بر اساس نوع سوخت ظرفیت کاری و مقدار گرمایی که می دهند تقسیم بندی می شوند. تولید کنندگان زیادی در کشور ما امروزه به تولید توربو های گازی فندکی مشغول هستند که از این مشعل ها برای صنایع مختلفی استفاده می گردد.

این مشعل ها بسیار کاربردی هستند و به دلیل حجم مناسب آن شما می توانید یکی از آنها را در منزل خود داشته باشید و در کارهایی مانند گریل کردن روی غذاها روشن کردن آتش و غیره از آن استفاده نمایید‌.

این مشعل ها به کمک یک سیستم احتراق هوا و سوخت کار می کنند که یک دمنده هوا را با سوخت مخلوط می کند و به وسیله یک جرقه و شعله کوچک این هوا به حرارت تبدیل شده و مشعل توربو را تشکیل می‌دهد.

تولید مشعل توربو گازی کار سختی نیست و شما می توانید با وسایل مورد نیاز یک توربین گازی فندکی بسازید و فندک خود را به یک مشعل توربو تبدیل کنید.

برای این کار شما به یک مخزن سوخت دارید که مناسب با فندک شما باشد و یک فن. فن را به گونه‌ای در سر ورودی فندک قرار دهید و با روشن کردن فندک نیز به حرکت در آورده و هوا با سوخت مخلوط شده و به یک مشعل توربو فندکی گازی تبدیل می شود.

قیمت نهایی فروش مشعل توربو گازی

قیمت نهایی فروش مشعل توربو گازی توربو های گازی قیمت های متفاوتی دارند که بسته به سایز و نوع سوخت که مصرف می‌کنند متغیر است و ثابت نیست. اینطور باهاشون از سوخت های سی ان جی یا سوخت های گاز مایع مصرف می کنند گاهی اوقات ایجاد آلودگی می کنند و برای رفع این موضوع تولیدکنندگان می می‌کوشند که از سوخت های جایگزین استفاده نمایند. قیمت مشعل توربو گازی توسط تولیدکنندگان آنها تعیین می‌شود که عوامل مختلفی در این قیمت گذاری نقش دارد. فروش مشعل توربو گازی توسط نمایندگی های محصول صورت می گیرد و شما می توانید برای خرید به آنها مراجعه نمایید. 

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید