مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین سایت ارائه نرخ روز انواع گیربکس درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مشخصات گیربکس درجه یک حلزونیکاربرد موتور گیربکس شافت مستقیمویژگی گیر بکس کتابی و قیمت آنمرجع فروش گیربکس با قیمت عالیمعرفی برترین سایت خرید گیربکس کتابیبررسی ویژگی انواع گیربکس ایرانی درجه یکبزرگترین بازار فروش گیربکس اتوماتیک قیمت مناسب

آیا می خواهید از نرخ روز انواع گیربکس مطلع شوید؟ آیا به دنبال بهترین سایت جهت ارائه قیمت انواع گیربکس می گردید؟ اگر می خواهید با عملکرد گیربکس بیشتر آشنا شوید و مراکز خرید و فروش نوع باکیفیت این محصول را بشناسید، تا پایان این متن با ما همراه باشید.

معرفی مشخصات گیربکس درجه یک حلزونی

 گیربکس یکی از مهم ترین اجزای یک وسیله نقلیه محسوب می شود. وظیفه این قطعه تنظیم دور موتور و در نهایت تنظیم سرعت اتومبیل می باشد. به این ترتیب که با افزایش دور موتور، پیام افزایش سرعت از طریق سیستم انتقال توان به چرخ ها منتقل می شود.

گیربکس انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع استفاده ای که در نظر داریم یکی از آنها در ساختار وسیله نقلیه استفاده می شود.

یکی از پرکاربردترین انواع گیربکس، گیربکس حلزونی می باشد که در بازار آن را به عنوان گیربکس ۹۰ درجه نیز می شناسیم. مکانیسم عمل در این قطعه بر اثر درگیری محور و چرخ دنده های حلزونی صورت می گیرد. از مهم ترین مشخصات گیربکس درجه یک حلزونی می توان به صدای کم، لرزش ناچیز و عمر طولانی آن اشاره نمود.

البته اگر می خواهید گیربکس شما عمری طولانی داشته باشد باید به موقع آن را روغن کاری نمایید. برای اطلاع از زمان نیاز آن به روغن کاری باید علامت چشمی روغن را چک کنید.

معمولا بعد از هر ۱۰۰ ساعت کارکرد، گیربکس نیاز به روان کاری دارد.

کاربرد موتور گیربکس شافت مستقیم

کاربرد موتور گیربکس شافت مستقیمیکی از انواع گیربکس که در زیرشاخه گیربکس های صنعتی قرار می گیرد نوع شافت مستقیم می باشد. این گیربکس ها از تعدادی دنده تشکیل شده اند که در دو طرف محورهای چرخ دنده ها، یاقان های غلطشی جاسازی می شوند.

کاربرد آنها به این صورت است که در هر لحظه بیش از یک دنده از هر چرخ دنده با هم در گیر می شوند. این امر سبب شده که استهلاک دنده ها کمتر شود و فشار کمتری به آنها وارد می گردد. اساس کار این است که با کاهش دور باعث افزایش گشتاور در قسمت خروجی می شوند.

این نوع گیربکس در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و با توجه به تنوع کاربردهای آن، یکی از اقتصادی ترین گزینه ها برای مصرف کنندگان می باشد.

ویژگی گیر بکس کتابی و قیمت آن

ویژگی گیر بکس کتابی و قیمت آنیکی دیگر از انواع گیربکس ها، گیربکس کتابی یا قورباغه ای می باشد. این نمونه، از یک سری چرخ دنده های فولادی تشکیل شده که به صورت موازی در کنار هم قرار گرفته اند و با توجه به قانون اهرم ها تعداد دور ورودی را کاهش می دهند و از سوی دیگر گشتاور خروجی افزایش پیدا می کند.

از کاربردهای متداول آن، انتقال توان به کمک تسمه، چرخ دنده و یا زنجیر می باشد. این نوع گیربکس در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود:

  • گیربکس کتابی پایه ار
  • گیربکس کتابی محور سوار

نوع پایه دار آن، جهت نصب بر روی پایه ها طراحی می گردد و نوع محور سوار، مستقیما بر روی شافت دستگاه مورد نظر نصب می گردد.

از مزایای استفاده از این نوع گیربکس می توان به کمتر بودن افت انرژی نسبت به گیربکس های حلزونی، استحکام و دوام بالا و همچنین قابلیت استفاده از آن در دستگاه های سبک تا فوق سنگین اشاره نمود.

برای دریافت قیمت های به روز، مشاوره رایگان جهت خریدی مطمئن و سفارش محصولی با کیفیت می توانید با نمایندگی های خرید و فروش این محصول که به صورت سایت های فعال اینترنتی در دسترس شما می باشند تماس بگیرید.

مرجع فروش گیربکس با قیمت عالی

مرجع فروش گیربکس با قیمت عالیاگر قصد خرید انواع مختلف گیربکس را دارید بهترین و ساده ترین شیوه، مراجعه به یک مرجع فروش مطمئن می باشد. یکی از مزایای خرید از یک مرجع و نمایندگی عرضه گیربکس، گرفتن اطلاعات مناسب از افرادی کارآزموده و متخصص می باشد. شما می توانید پیش از خرید محصول، از راهنمایی های مشاوران متخصص در این نمایندگی های معتبر استفاده نموده و در نهایت خریدی موفق داشته باشید.

از سوی دیگر با توجه به نوسانات بازار، خرید از یک فروشنده گیربکس که به عنوان مرجع خرید و فروش این محصول دارای سابقه خوبی در بازار مصرف می باشد، به شما کمک می کند که از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشید.

بنابراین، برای خرید عمده گیربکس با قیمت عالی و کیفیت مطلوب، به مراجع آنلاین فروش این محصول مراجعه نمایید و خریدی باکیفیت و اقتصادی داشته باشید.

معرفی برترین سایت خرید گیربکس کتابی

معرفی برترین سایت خرید گیربکس کتابییکی از انواع گیربکس که طرفداران زیادی دارد، گیربکس کتابی می باشد. همانطور که قبلا اشاره کردیم امکان استفاده از این گیربکس در دستگاه های سبک تا فوق سنگین، و استحکام بالای آن سبب شده که بازار خرید و فروش این محصول همیشه پر رونق باشد.

برای شناخت برترین سایت هایی که به عرضه این محصول در بازارهای داخلی و خارجی مشغول می باشند می توانید با ما در تماس باشید.

ما شما را با بهترین سایت های فعال در این زمینه آشنا می کنیم. معرفی برترین سایت ها در این حوزه به شما کمک می کند تا بتوانید بدون نگرانی در خصوص قیمت یا کیفیت محصول، آن را خریداری نموده و از مزایای خریدی مطمئن لذت ببرید.

بررسی ویژگی انواع گیربکس ایرانی درجه یک

بررسی ویژگی انواع گیربکس ایرانی درجه یکامروزه گیربکس های ایرانی به خوبی جایگاه خود را در بازارهای داخلی پیدا کرده اند. کیفیت بالای این محصولات و همگام بودن تولید آنها با استانداردهای جهانی، سبب شده که بازار خرید و فروش آن در کشور پر رونق گردد. از ویژگی های مطلوب استفاده از انواع گیربکس ایرانی می توان به موجود بودن قطعات یدکی آن و خدمات پس از فروش این محصول اشاره نمود.

شما می توانید با مراجعه به هر فروشگاه گیربکس، خواه در بازار و یا سایت های اینترنتی مربوطه، انواع گیربکس ایرانی درجه یک را خریداری نمایید

بزرگترین بازار فروش گیربکس اتوماتیک قیمت مناسب

بزرگترین بازار فروش گیربکس اتوماتیک قیمت مناسبامروزه با توجه به اقبال روزافزون مردم به سمت اتومبیل های دنده اتومات، بازار خرید و فروش گیربکس اتوماتیک بسیار داغ شده است. نحوه کار گیربکس اتوماتیک به این صورت است که نیروی خود را از موتور خودرو دریافت می کند. سپس آن را به صورت افزایش قدرت یا افزایش سرعت به چرخ ها منتقل می کند.

قسمت های اصلی گیربکس اتوماتیک عبارتند از:

  • مبدل گشتاور
  • کامپیوتر مرکزی، شیرهای برقی و سنولوئیدها
  • کلاچ گیربکس اتوماتیک
  • چرخ دنده های گیربکس اتوماتیک

اگر می خواهید با بزرگترین بازار فروش گیربکس اتوماتیک و معتبرترین کارخانه گیربکس اتوماتیک آشنا شوید می توانید به سایت های فعال در این زمینه مراجعه نمایید. در این بازارها، انواع گیربکس اتوماتیک با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در دسترس خریداران خواهد بود.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید