مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صنایع تولیدی انواع پروانه فن، پروانه های هواکش صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدی پروانه فن  از جنس فلزفن های گریز از مرکز با پروانه خم به جلوطراحی و بالانس انواع فن در سایز و اشکال مختلففن حلزونی چهار گوش با پروانه خم عقب

انواع فن‌ها و پروانه‌های هواکش از مهمترین تجهیزات صنعتی هستند که در مراکز مختلفی مانند کارخانجات بزرگ و کوچک و کارگاه‌های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در انواع مختلف توسط صنایع تولیدی انواع فن پروانه و پروانه‌های هواکش صنعتی با استفاده از متریال‌های مختلف تولید می‌گردد و هر یک از آنها با توجه به نوع پروانه کیفیت متریال مورد استفاده در تولید آن و همچنین میزان مکش در مکان‌های مختلف نصب و راه‌اندازی می‌گردد. مراکز تولیدی پروانه فن در شهرهای مختلف کشور فعال هستند و بهترین نوع این تجهیزات صنعتی را تولید و روانه بازار مصرفی می‌نمایند.

تولیدی پروانه فن  از جنس فلز

تولیدی پروانه فن دیواری از جنس فلز

یکی از انواع پروانه فن صنعتی، فن‌های فولادی هستند که می‌توان گفت از جمله متداول‌ترین و پر استفاده‌ترین انواع فن هستند و همانگونه که از نام آن پیداست بعنوان مکنده نصب می‌شود. فن‌های مکنده در انواع مختلف با استفاده از متریال های مانند پلاستیک فشرده و فلز تولید می‌شود.

فن‌های اگزاست از جنس فلز، از جمله محصولاتی هستند که به دلیل کارایی بالا و همچنین استحکام بسیار مطلوب در بسیاری از مراکز تولیدی کاربرد دارد. مراکز تولیدی پروانه فن  از جنس فلز، همگام با تکنولوژی روز دنیا در حوزه تولید انواع پروانه هواکش صنعتی، این محصول را در کیفیت‌های مختلف تولید می‌کنند.

از آنجایی که محصولات ایرانی در حوزه تولید انواع تجهیزات صنعتی و فن‌های هواکش به عنوان یکی از بهترین محصولات در سطح آسیا محسوب می‌شود، در سال‌های اخیر فروش پروانه فن ایرانی، علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای جهانی نیز افزایش یافته است.

مراکز فروش فن صنعتی در داخل کشور در قالب فروشگاه‌های عرضه حضوری و آنلاین محصولات تولیدش شده توسط مراکز و شرکت های تولیدی معتبر و مجاز را با کیفیت بالا عرضه می‌کنند. همچنین صادرات انواع فن‌های فلزی، توسط مراکز مختلفی مانند مراکز واردات و صادرات صورت می‌پذیرد. توجه به حوزه صادرات این ملزومات پرکاربرد صنعتی می‌تواند ارزآوری خوبی را برای کشور به همراه داشته باشد.

فن های گریز از مرکز با پروانه خم به جلو

یکی از انواع مختلف فن‌های صنعتی مورد استفاده در کارخانجات و مراکز تولیدی مختلف، فن‌های گریز از مرکز با پروانه خم به جلو هستند. فن‌های گریز از مرکز که با با نام فن سانتریفوژ نیز شناخته می‌شوند فن‌هایی هستند که قدرت جنبشی پروانه‌های آن از طریق نیروی گریز از مرکز منتقل می‌گردد.

فن‎های گریز از مرکز با توجه به کارکرد ساختاری و اجزای درونی به انواع مختلفی مانند پروانه خم به جلو یا فوروارد، پروانه خم رو به عقب یا بکوارد و پروانه‌های شعاعی یا رادیال تقسیم می‌شود.

فن‌های گریز از مرکز با پروانه‌های خنده رو به جلو، از جمله پرکاربرترین و متداول‌ترین انواع فن‌های گریز از مرکز هستند که تعداد پره‌های بالاتری نسبت به انواع دیگر این محصول دارد.

مهمترین کاربردهای فن‌های گریز از مرکز فوروارد، استفاده در صنایع مختلف خصوصاً صنایع تهویه مطبوع و همچنین سیستم تهویه مطلوب در ساختمان‌ها، واحدهای آپارتمانی و مراکز اداری و مسکونی و آموزشی می‌باشد.

امروزه علاوه بر مراکز عرضه حضوری این تجهیزات فنی و صنعتی، سامانه‌های فروش آنلاین از جمله برترین عرضه کننده این محصولات در طیف وسیعی از برند و مدل هستند که علاوه بر عرضه بهترین فن‌های صنعتی، ارسال و حمل و نقل استاندارد این محصولات را در دستور کار قرار داده‌اند و امکان خریدی آسان را برای صنعتگران فراهم کرده‌اند.

طراحی و بالانس انواع فن در سایز و اشکال مختلف

یکی از مهمترین نکات در حوزه تولید و ساخت انواع فن‌های صنعتی و فن‌های خانگی طراحی و  ساخت انواع فن در سایز و اشکال مختلف به صورت حرفه‌ای و تخصصی می‌باشد. مراکز تولید انواع فن‌های صنعتی در کشور ما با استفاده از نیروهای متخصص و مهندسان مجرب و کارآزموده در حوزه تولید تجهیزات صنعتی و سیستم‌های تهویه، انواع مختلف فن ها را در ابعاد و اشکال مختلف و کارایی‎های گوناگون به صورت حرفه‌ای و همگام با تکنولوژی و فناوری روز جهانی طراحی می‌نماید.

از آنجا که کارایی مطلوب و ماندگاری بالای انواع فن‌ها با توجه به کارکرد مداوم آنها، ارتباط مستقیمی با طراحی صحیح و اصولی این محصول دارد، در سال‌های گذشته مراکز تولیدی داخل کشور، در تلاش بوده‌اند همگام با فناوری‌های روز جهانی، قدم بردارند و با به روزرسانی تجهیزات خود، انواع این محصول را در سطح کیفی بسیار بالا تولید کنند.

برای خرید پروانه فن با کیفیت و طراحی حرفه ای و تخصصی می‌توان از طریق مراکز مختلف که  در حوزه فروش انواع تجهیزات فنی و کارخانه‌ای فعالیت می‌نمایند اقدام نمود. این مراکز تولیدی مانند نمایندگی‌های شرکت‌های تولید کننده انواع فن، علاوه بر ارائه به روزترین محصولات، مشخصات کامل محصول را در قالب کاتالوگ و بروشورها، در اختیار صنعتگران قرار می‌دهند و صنعتگران از طریق اطلاعات درج شده در این کاتالوگ‌ها می‌توانند با توجه به مراکز تولیدی و صنعتی خود، محصولی با کیفیت را خریداری نمایند.

فن حلزونی چهار گوش با پروانه خم عقب

فن‌های حلزون یکی دیگر از انواع فن‌های صنعتی هستند که با نام علمی اگزاست فن نیز شناخته می شود. در اینگونه فن‌ها هوا و جریان‌های ورودی توسط به واسطه یک یا دو پروانه و همچنین با استفاده از نیروی گریز از مرکز مکش شده  و سپس خارج می‌شود.

انواع فن‌ها و هواکش‌های حلزونی نیز در قالب فن حلزونی چهار گوش با پرونه خم عقب  یا بکوارد و پروانه خم رو به جلو و یا فوروارد تولید می‌گردد. عموما بدنه فن‌های حلزونی با استفاده از ورقه های آهنی و فولاد تولید می‌شود و پروانه مورد استفاده در این نوع فن‎ها نیز مانند ساختار بدنه آن، از ورقه‌های  آهنی با کیفیت بالا ساخته شده است.

اندازه پروانه ها در انواع مختلف فن‌های حلزونی مختلف می باشد. سایر قسمت‌های تشکیل دهنده این نوع فن مانند شاسی‌ها و بلبرینگ‌ها نیز با استفاده از بهترین مواد و متریال‌های اولیه تولید می‌گردد.

از مهمترین سوالاتی که پیرامون هواکش حلزونی مطرح می‌شود این است که کاربرد انواع مختلف این هواکش ها در چه مراکزی است؟ با توجه به نوع ساختار و همچنین کیفیت مکش این دستگاه می‌توان گفت که بیشترین مورد استفاده از انواع فن‌های حلزونی در مراکز مختلفی مانند مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، ساختمان‌های بلند مسکونی و اداری، کارخانجات بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین کارگاه‌های مختلف است.

ساختار فن های حلزونی به گونه ای است که در مکان هایی که دارای رطوبت، گرد و غبار یا انواع بخارات سمی و اسیدی هستند بسیار مطلوب عمل می‌کند و به همین جهت در این مکان‌ها از انواع مختلف فن‌های پروانه ای استفاده می شود.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید