مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی و مشخصات قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

پمپ دنده ای مخصوص قیر مدل BCFتوزیع و پخش پمپ مخصوص قیر با چرخش دنده هاخرید پمپ مخصوص قیر با بهترین قیمت در بازارنصب و راه اندازی انواع پمپ های مخصوص قیر

پمپ ها در دو مدل پره ای و دنده ای وجود دارند و برای انتقال مایعات استفاده می شوند. انتخاب پمپ بسته به غلظت مایع دارد. موادی مانند انواع قیر، گازوئیل، روغن و عسل که گرانروی بالا دارند ،توسط پمپ های دنده ای جابه جا یا انتقال داده می شوند. انواع پمپ دنده ای و پره ای در برندهای مختلف در بازار وجود داشته و بسته به نوع کاربرد و مدل آن ها قیمت های متفاوتی دارند. برای خرید پمپ مخصوص قیر در انواع مدل های مختلف و مشاهده ی مشخصات و مدل های موجود در بازار می توانید ،به فروشگاه آنلاین این محصول مراجعه کنید.

مشخصات قیمت و خرید پمپ مخصوص قیر هیدرولیکی

پمپ دنده ای مخصوص قیر مدل BCF

پمپ دنده ای مخصوص قیر مدل BCFپمپ ها وظیفه ی پمپاژ مایعات به داخل لوله ها و یا مکش آنها را به عهده دارند. ویسکوزیته ی مایعات مختلف می باشد. به طور مثال گرانروی آب با قیر متفاوت است. پمپ ها در دونوع دنده ای و پره ای وجود دارند و بسته به کاربردشان انتخاب می شوند. پمپ دنده ای در دو مدل دنده ی خارجی و داخلی وجود دارد.

پمپ های دنده ای مناسب مایعات با گرانروی بالا، متوسط و پایین می باشد. این قابلیت پمپ دنده ای باعث کاربرد فراوان آن در صنایع مختلف مانند نفت، گاز، مازوت و پتروشیمی و صنایع غذایی مختلف مانند عسل، روغن و غیره شده است. پمپ دنده ای با حرکت یا چرخش چرخ دنده ها عمل مکش یا پمپاژ را انجام می دهد.

پمپ های دنده ای مدل های مختلی دارند. مانند مدل BCF که مخصوص قیر می باشد. این پمپ ها مایعات مناسب مایعات بدون ذرات خارجی و ناخالصی می باشند. فروش پمپ قیر پاش در فروشگاه فروش انواع پمپ دنده ای موجود است، که در مدل ها و برندهای مختلفی وجود دارد.

پمپ دنده ای در صنایع نفت و پتروشیمی برای مکش و یا پمپاژ قیر، گازوییل و روغن های صنعتی کاربرد دارد. در صنایع غذایی برای انتقال مایعات غلیظ مانند روغن، عسل، خمیر ها، ملاس ها و غیره به کار می رود.

توزیع و پخش پمپ مخصوص قیر با چرخش دنده ها

پمپ دنده ای دو مدل خارجی و داخلی دارد، که هر کدام مزایا و قابلیت های ویژه ای دارند. پمپ خارجی به دلیل نحوه ی قرار گرفتن چرخ دنده ها به این نام نامگذاری شده است. و یکی از ساده ترین نوع پمپ ها می باشد.

از مزایای این پمپ بدون سروصدا بودن، مکش یا پمپاژ انواع سیالات و مایعات با ویسکوزیته مختلف، قیمت مناسب و پایین، دوام طولانی و جنس با کیفیت می باشد. و برای پمپاژ مواد غذایی و خوراکی ها مانند شکلات و کرم و نیز انواع روغن خوراکی، صنعتی و غیره به کار می رود.

پمپ دنده ای با دنده ی داخلی مزایایی همچون خودمکش بودن، جریان آرام و بدون فشار، تعمیرات راحت و آسان دارد. و برای انواع سوخت ها مانند گازوییل، قیر و نفت و نیز انواع مایعات با ویسکوزیته پایین، متوسط و بالا کاربرد دارد.

توزیع و پخش پمپ مخصوص قیر با چرخش دنده ها ی داخلی انجام می شود. پمپ غلیظ کش قیر یکی از معروف ترین پمپ ها برای جابه جایی مثبت است و قدرت مکش بالایی دارد. برای خرید قیر پاش در انواع مدل ها می توانید، به فروشگاه آنلاین و معتبر فروش این محصول مراجعه کرده و پس از مطالعه مشخصات انواع پمپ ها و مشاهده ی قیمت آن ها، محصول مورد نظر خود را با قیمت ویژه و کیفیت بالا خریداری کنید.

از مزیت های خرید اینترنتی پمپ قیر پاش حمل آسان، نداشتن هزینه های اضافی و اتلاف انرژی، انتخاب آسان، تنوع بالای محصولات، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

خرید پمپ مخصوص قیر با بهترین قیمت در بازار

خرید پمپ مخصوص قیر با بهترین قیمت در بازارپمپ دنده ای باکیفیت از مواد اولیه ی مرغوبی تشکیل شده است. صدا ندارد و قدرت مکش بالایی دارد. نام دیگر پمپ دنده ای پمپ غلیظ کش می باشد. بدنه ی این پمپ می تواند در انواع استیل، چدن، چدن استیل، برنجی و غیره باشد.

حرکت مایعات و مواد غلیظ در لوله ها نیاز به فشار زیادی دارد. در پمپ دنده ای خلاءای که در ابتدا یا ورودی پمپ ایجاد می شود باعث مکش سیال به درون پمپ  شده ، سپس توسط حرکت چرخ دنده ها فشار ایجاد می شود و سیال را با قدرت زیاد سمت خروجی پمپاژ می کند.

پمپ دنده ای در هر مدل که باشد هر چند مدت نیاز به سرویس دارد. تا متحمل هزینه های سنگین نشود. گاهی هم نیاز به تعمیر ماهرانه و نیاز به تعویض قطعات اصلی پیدا می کند. هر پمپی بعد از مدتی کار کردن ممکن است دچار سایش در قطعات شود. و یا نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات اصلی باشد در این صورت بهتر است یک تعمیر کار حرفه ای این کار را انجام دهد تا از آسیب های دیگر به پمپ جلوگیری شود.

این پمپ بسته به دور موتور و مکش به سری های مختلف تقسیم می شود. و بسته به موادی که باید انتقال دهند در الکتروموتور با دور های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

خرید پمپ مخصوص قیر با بهترین قیمت در بازار در برندها و جنس های مختلف وجود دارد. قیمت پمپ قیر در انواع مدل ها در سایت فروش آنلاین این محصول ثبت شده اشت.

نصب و راه اندازی انواع پمپ های مخصوص قیر

سرعت مکش و پمپاژ پمپ دنده ای در مدل های مختلف آن متفاوت می باشد. و بستگی به گرانروی و ویسکوزیته سیالات دارد. پمپ دنده داخلی برای انواع مایعات مانند مازوت، قیر، گازوییل، نفت سفید، بنزین، قیر و انواع حلال ها با ویسکوزیته پایین به کار می رود.

سیالات با وارد شدن به پمپ دنده ای توسط چرخش چرخ دنده به سمت خروجی حرکت می کنند. پمپ دنده ای در ماشین های راه سازی نیز کاربرد وسیعی دارد. در کارخانه ی ساخت شامپو و صابون نیز از این نوع پمپ برای حرکت دادن مواد استفاده می شود.

در روغن کاری گیربکس و موتور نیز پمپ دنده ای کاربرد وسیعی دارد. این پمپ توسط دو عدد چرخ دنده کار می کند که این دو جزء لوازم و بخش های اصلی و مهم پمپ دنده ای هستند. این دو چرخ دنده یکی تحریک پذیر و دیگری متحرک می باشد. حرکت این پمپ بسیار ساده و سریع است.

نصب و راه اندازی انواع پمپ های مخصوص قیر در سایت فروش معتبر و آنلاین انواع پمپ غلیظ کش درج شده و توسط مشاوران فنی به صورت آنلاین قابل توضیح می باشد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید