مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی بزرگ سیلو توزیع فلزی بزرگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگاه کلی بر انواع سیلو توزیعدلایل اهمیت صادرات سیلو توزیع فلزی

سیلو توزیع یکی از مراکز انبار مواد غذایی انسانی و دامی در سطح کشور بوده است که شرکت های مربوطه با استفاده کردن از این مکان ها مواد مورد نظر خود را به صورت اصولی ذخیره می کنند. سیلو در صنعتی دامداری و دامپروری به محلی گفته می شود که در ان مواد غذایی و جیره دام ها را انبار می کنند. در زمینه فلزات نیز این مکان برای ذخیره کردن آهن آلات و یا فلزات به کار برده می شود. 

نمایندگی بزرگ سیلو توزیع فلزی بزرگ

نگاه کلی بر انواع سیلو توزیع

نگاه کلی بر انواع سیلو توزیع سیلو توزیع همان طور که گفته شد محل انبار کردن انواع مواد و یا محصولات مورد نظر در یک منطقه بوده است سیلو های نسل جدید در سطح کشور بر اساس رل فرمینگ طراحی می شوند زمان لازم برای ساخت این سیلو ها کم بوده و این عامل هزینه ساخت سیلو را به راحتی ۴۰ درصد کاهش می دهد. چون هم به کارگری کم تری نیاز می باشد و هم مدت زمان ساخت به مدت یک سوم کاهش پیدا می کند.

در کنار این مواد در آزمایش های هزینه بر نیز بر ریو این سیلوها انجام نمی شود و همه این موارد به صورت خودکار حذف می گردند. این سیلو های تمامی امکانات و خصوصیات سیلو ها روز دنیا را در خود دارا می باشند البته در این سیلوها فرایند های جوشکاری نیز به صورت مناسب حذف شده است. 

یکی دیگر از شاخص هایی که در سیلوها مورد توجه می باشد تجهیزات الکتریکی سیلوها بوده است که بایستی روی این شاخص به درستی برنامه ریزی گردد. سیستم های عمده برق سیلوها شامل موارد  زیر می باشد. 

تامین و تغذیه کننده برق سیلو که با دستگاه های مربوطه بایستی تامین گردد.

توزیع و پخش مناسب برق و برق رسانی با به کارگیری روش های روز دنیا در سیلوهای مورد نظر.

داشتن برق اضطراری که یکی از شاخص های مهم در این زمینه بوده است این برق در هنگام قطع شدن برق اصلی مورد استفاده دستگاه ها قرار می گیرد. 

داشتن اتاق فرمان برای تمامی تجهیزات برق موجود در داخل سیلو.

کنترل ماشین آلات موجود در سیلو.

اتصال دادن تمامی تجهیزات برقی به سطح زمین که در موادر وقوع رگبار این صاعقه را به زمین انتقال دهد. 

دلایل اهمیت صادرات سیلو توزیع فلزی

دلایل اهمیت صادرات سیلو توزیع فلزی دلایل اهمیت صادرات سیلو توزیع فلزی به دلیل وجود چالش های در زمینه فولاد بوده است که توسط کشور های قوی به کشور ایران محدودیت هایی را در این زمینه وارد می کنند. صادرات سیلو توزیع در سطح کشور توسط نمایندگی های مربوطه انجام می شود. و به این صورت ارز وارد کشور می گردد. 

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید