مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مشخصات قیمت و خرید جک و پکینگ قطعات یدکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش انواع لوازم جک و پکینگ قطعات یدکیفروشنده جک پنوماتیک فک متحرک دستگاه جوشاستعلام قیمت جک و پکینگ قطعات یدکیساخت انواع جک های هیدرولیک ماشین آلاتخرید اینترنتی جک پالت دستی ۳ تنعرضه کننده و وارد کننده جک پالت در ایران

جک یک وسیله مکانیکی است که به کمک آن می توان اجسام سنگین را به حرکت درآورده، جابه جا یا بلند کرد. جک عموما در دو نوع پنوماتیک و هیدرولیک در بازار موجود است. قیمت جک و پکینگ قطعات یدکی در بازار، با توجه به قدرت و کیفیت و دیگر ویژگی های کالا متفاوت است.خرید جک و پکینگ از فروشگاه های لوازم یدکی امکان پذیر است.فروش جک و پکینگ از طریق سایت های فروش اینترنتی هم انجام می گیرد. 

مشخصات قیمت و خرید جک و پکینگ قطعات یدکی

فروش انواع لوازم جک و پکینگ قطعات یدکی

فروش انواع لوازم جک و پکینگ قطعات یدکی

نحوه کارکرد جک دنده ای به گونه ای است که با باز و بسته شدن پیچ ها و دنده ها می تواند اجسام سنگین را بلند کرد، این نوع از جک ها عموما برای بلند کردن خودرو به هنگام تعویض لاستیک خودرو و همچنین برخی دیگر از تعمیرات خودرو مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این نوع از جک ها برای بلند کردن اجسام نسبتا سنگین در کارگاه ها و دیگر کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشنده جک پنوماتیک فک متحرک دستگاه جوش

فروشنده جک پنوماتیک فک متحرک دستگاه جوش

جک ها هم مانند سایر لوازم ترکیبی دارای قطعاتی هستند که به عنوان لوازم یدکی جک شناخنه می شوند. از جمله لوازم یدکی جک می توان به موارد زیر اشاره کرد

۱٫ سیل کیت : سیل کیت ها که غالبا قطعات فلزی هستند، به گونه ای به هم متصل می شوند که بتوانند جک را نسبت به محیط بیرون اب بندی کنند.

۲٫ اورینگ: واشرهای مکانیکی هستند که دارای سطح مقطع گرد هستند و در سیلندر ها و پیستون ها نیز به کار برده می شوند، اورینگ ها از مهمترین اجزای لوازم جک ها به حساب می آیند.

۳٫ پکینگ: پکینگ ها یکی دیگر از قطعانی هستند که در ساخت جک به کار گرفته می شود. این قطعات برای آب بندی پیستون ها و سیلندر ها به کار گرفته می شوند.

۴ کاسه نمد: کاسه نمدها برای جلوگیری از نشت روغن در پیستون ها، در لوازمی که دارای پیستون هستند به خصوص در جک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش انواع اورینگ، پکینگ و گردگیر در کنار سایر لوازم یدکی جک در فروشگاه های لوازم یدکی خودرو و فروشگاه های محصولات مکانیکی صورت می گیرد.

استعلام قیمت جک و پکینگ قطعات یدکی

استعلام قیمت جک و پکینگ قطعات یدکی

استفاده از جک هیدرولیک به نسبت جک پنوماتیک دارای مزایایی است که به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

۱٫ جک های هیدرولیک قدرت بسیار بالایی دارند

۲٫  با استفاده از جک های هیدرولیک می توان به دقت، کار مورد نظر را انجام داد، چرا که این نوع از جک ها دارای تمرکز بسیار بالایی هستند.

۳٫  امکان انتخاب موقعیت و همچنین کنترل  این نوع از جک ها بسیار راحت تر از دیگر نوع جک هاست.

۴٫ این نوع از جک ها به آرامی و تحت حرکت های نرم جابجا می شوند و همچنین امکان تغییر جهت های سریع را دارند.

۵٫ این نوع از جک ها به علت تراکم ناپذیر بودن روغن استفاده شده در آن ها بسیار یکنواخت حرکت می کنند و دارای تکان های شدید در هنگام کار و جابه جا کردن اجسام نیستند.

۶٫ در استفاده از این نوع جک ها در صورت سالم بودن جک و نداشتن نشتی روغن و دیگر خرابی ها، می توان اطمینان داشت که جک عملکرد صحیحی خواهد داشت.

۷٫ از دیگر ویژگی های مهم جک هیدرولیک کم صدا بودن آن است.

لوازم یدکی جک هیدرولیک را می توان از فروشگاه های عرضه کننده لوازم مکانیکی تهیه کرد.

ساخت انواع جک های هیدرولیک ماشین آلات

ساخت انواع جک های هیدرولیک ماشین آلات

جک های هیدرولک دارای معایبی هم هستند که می توان به چند مورد از آنها اشاره کرد

۱٫ در صورت نشت روغن به شدت امکان آلوده شدن محیط و همچنین امکان آتش سوزی در محیط نشت روغن وجو دارد.

۲٫ کیفیت سیستم هیدرولیک جک به شدت به دما وابسته است.

۳٫ جک هیدرولیک به علت روغن به کار گرفته شده در آن، به شدت به آلوده کننده ها و گرد و غبار حساس است.

خرید اینترنتی جک پالت دستی ۳ تن

خرید اینترنتی جک پالت دستی ۳ تن

جک های پالت در بازار عمدتا در دو نوع دستی و برقی موجود هست، تفاوت جک های پالت و دستی در نوع تامین نیروی مورد نیاز جک برای جابه جایی پالت هاست. در جک های پالت برقی، این نیرو توسط یک باطری قابل شارژ تامین می شود، این باطری به مدت ۸ ساعت باید به برق متصل باشد تا بتواند برای ۸ ساعت، نیروی مورد نیاز جک را برای جابه جایی اجسام، تامین کند.

اگر کاربرد جک پالت برقی به گونه ای است که نیاز به استفاده از آن، بیشتر از ۸ ساعت پشت سر هم در طول شبانه روز است، بهتر است که دو باطری یا بیشتر توسط خریدار تهیه شود تا در موقع شارژ باطری اول از باطری شارژر شده دوم استفاده شود.

جک های پالت برقی دارای دو گونه هستند، گونه اول دارای جایگاه برای فردی که می خواهد جک پالت برقی را هدایت کند است و نوع دوم آن بدون جایگاه اپراتور در بازار موجود است. هر دو نوع پالت جک دستی و برقی دارای مزایا و معایبی هستند که به چند مورد از آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

قطعات جک پالت دستی و همچنین برقی را می توان از فروشگاه های لوازم یدکی ابزار های مکانیکی خریداری کرد. فروشندگان جک پالت معمولا هر دو نوع برقی و دستی را در فروشگاه های خود دارند تا بتوانند با عرضه ی هر دوی آنها مشتریان خود را راضی کنند.

عرضه کننده و وارد کننده جک پالت در ایران

عرضه کننده و وارد کننده جک پالت در ایران

مزایا و معایب پالت دستی نسبت به پالت برقی :

۱٫ جک پالت دستی دارای قیمت مناسب تری نسبت به نوع برقی آن می باشد، بنابراین این نوع از جک توسط تعداد بیشتری از افراد که نیاز به جک پالت دارند قابل خریداری است.

۲٫ هزینه نگهداری جک پالت دستی به نسبت نوع برقی آن بسیار پایین تر است چرا که دارای قطعات الکترونیکی که قیمت خریداری آنها و همچنین تعمیر آنها زیاد است، نیست.

۳٫ جک پالت دستی با توجه به کاربرد های متفاوتی که دارد در طرح های متنوعی تولید و در بازار عرصه می شود که این انتخاب را برای خریداران این نوع از محصولات بسیار راحت تر می کند.

۴٫جک پالت دستی به نسبت پالت برقی، قدرت کمتری دارد و برای همین نسبت به نوع برقی آن فشار بیشتری روی اپراتور ایجاد می کند.

۵٫جک پالت دستی چون نسبت به جک برقی قدرت کمتری دارد، نمی تواند وزنی معادل با وزنی که جک برقی قادر به حرکت آن است را حرکت دهد.

یک نوع دیگر از جک ها، جک پنوماتیک متحرک است، در این نوع از جک ها نیروی مورد نیاز برای حرکت دادن اجسام از طریق هوای فشرده تامین می شود، از جمله انواع این جک ها می توان به جک پنوماتیک قلمی، پرس، تلسکوپی، دو طرفه، کامپکت، روتاری و همچنین جک پنوماتیک با منگت اشاره کرد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید