مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی مشعل دو گانه سوز درجه یک ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده مشعل های گازی دیگ بخارقیمت ویژه مشعل های گاز سوز در بازارمعرفی انواع مشعل اتمسفر، مازوت سوز، سه گانه سوزخرید مشعل دوگانه سوز همراه با ضمانتفروش عمده بدون واسطه انواع مشعل گاز سوزمشخصات فنی مشعل دو گانه سوز

برخی از شرکت های تولیدی مشعل دو گانه سوز ، علاوه بر ساخت این محصولات، طراحی مشعل گازسوز را به عهده دارند و قادر به طراحی و تولید انواع مختلف مشعل های تک سوز، دو گانه سوز و همچنین سه گانه سوز را دارند.
مشعل های دو گانه سوز نسبت به مشعل هایی که فقط با یک سوخت گاز یا گازوییل کار می کنند بازده بهتری داشته زیرا در صورت نبود سوخت اصلی، می توان از سوخت جایگزین دوم بهره مند شد و شما برای مصارف شخصی یا صنعتی می توانید انواع مختلف مشعل ها را از تولیدی مشعل دو گانه سوز تهیه  و استفاده نمایید.

تولیدی مشعل دوگانه سوز درجه یک ایرانی

تولید کننده مشعل های گازی دیگ بخار

تولید کننده مشعل های گازی دیگ بخار
یک مشعل دیگ بخار اجزای پیچیده ای دارد که ما به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

اجزای مهم و اصلی مشعل گازی دیگ بخار:

  • فن
  • تنظیم کننده میزان هوا
  • نگهدارنده مشعل
  • عایق نگهدارنده
  • دریچه
  • الکترود جرقه زن و عصایی
  • نازل

اجزایی که گفته شد هر کدام وظیفه ای دارند که ما به تک تک آن ها خواهیم پرداخت.

فن: برای سوختن شعله نیاز به اکسیژن زیادی است، و اکسیژن معمولی هوا کافی نیست.

فن از جنس فلز مقاوم در برابر گرما برای این دستگاه ساخته شده و در هنگام کار، اکسیژن را با سرعت بالایی به شعله می رساند.
تنظیم کننده میزان هوا: تنظیم کننده هوا بر روی بدنه مشعل قرار می گیرد و شما می توانید توسط آن، میزان اکسیژنی که قرار است به شعله برسد را تنظیم نمایید. سعی کنید این کار را به دست نصاب سپرده تا بصورت اصولی انجام شود در غیر این صورت ممکن است یا خام سوزی دستگاه روبرو شوید.

نگهدارنده مشعل: برای محکم شدن مشعل در یک جای ثابت نیاز به نگهدارنده است. در همگام نصب، نگهدارنده را توسط پیچ به بدنه مشعل متصل می کنند.

عایق نگهدارنده: برای جلوگیری از نفوذ حرارت به بدنه مشعل و قطعات پلاستیکی از عایق نگهدارنده استفاده می شود.
دریچه: قسمتی است که بر روی مشعل قرار گرفته و از آن جا می توانید شعله را مشاهده نموده و تنظیم کنید.

الکترود ها: حرارت لازم برای احتراق توسط یک یا چند الکترود انجام می شود. وظیفه اصلی الکترود های جرقه زن، ایجاد احتراق برای سوختن گاز می باشد. یک الکترود دیگر با نام الکترود عصایی در این مشعل ها تعبیه شده که قادر است وجود شعله را بررسی کنید و در صورت خاموش شدن شعله جریان سوخت را بطور کامل قطع می کند.

نازل: بطور خلاصه نازل های مورد استفاده برای این دستگاه ها وظیفه مخلوط کردن سوخت و هوا را دارند.

قیمت ویژه مشعل های گاز سوز در بازار

قیمت ویژه مشعل های گاز سوز در بازارقیمت مشعل دوگانه سوز در تولیدی مشعل دو گانه سوز، متفاوت است و کاملا وابسته به نوع مشعل و کیفیت آنهاست.
تولیدی مشعل صنعتی قادر به تولید مشعل های گاز سوز، دو گانه سوز، یا سوخت مازوت می باشد. انواع مشعل صنعتی برای صنایعی همچون صنایع گاز، فولاد، سیمان، شیشه و … مورد استفاده قرار می گیرد که هر نوع از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.
خرید مشعل دوگانه سور برای مصارف صنعتی یا موارد مشابه، بهترین گزینه است زیرا در صورت نبود سوخت اول، می توان با سوخت دوم از آن ها استفاده کرد.
برای تولید گرمای زیاد، نیاز اساسی به یک مشعل می باشد.
این محصولات در مدل های تکسوز، دو گانه سوز، مازوت سوز در بازار وجود دارند که هر کدام از آن ها برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی انواع مشعل اتمسفر، مازوت سوز، سه گانه سوز

معرفی انواع مشعل اتمسفر، مازوت سوز، سه گانه سوزساخت و تولید مشعل گازی توسط افراد متخصص و کاردان صورت می گیرد.
اینگونه مشعل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

مشعل سه گانه سوز یکی از محصولاتی است که می تواند با گاز، گازوییل، مازوت کار کند. در نوع مازوت سوز، سوخت به صورت پودر شده به مشعل می رسد و گرما تولید می شود.
برای مشعل های مازوت سوز، گرمکن هایی نصب می کنند ، تا در فصل سرما مازوت مورد استفاده، یخ نزند.
مشعل اتمسفر که در حالت های مختلفی وجود دارد و ظرفیت احتراق در آن ها متفاوت است برای تامین آب گرم، موتورخانه ها و … می توان از مشعل های اتمسفر با احتراق متفاوت استفاده کرد.

خرید مشعل دوگانه سوز همراه با ضمانت

تولیدی مشعل دو گانه سوزتولیدی مشعل دو گانه سوز مختلفی در بازار مشعل مشغول به فعالیت هستند که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.
تولیدی مشعل ایزوگام، محصولاتی تولید می کند که یکی از ابزارهای مهم ایزوگام کار بوده و توسط شلنگ مخصوص به کپسول گاز متصل می شود، شعله آن قابل تنظیم و از مشعل های ساده به حساب می آید.
نوع دیگر مشعل ها، مشعل چراغ زنبوری می باشد که برای محصولات تزئینی استفاده شده و با سوخت گاز کار می کند.
تولیدی مشعل شیپوری محصولاتی تولید می کند که بیشتر مناسب تنور نانوایی هستند.
و در نهایت مشعل های مدولار که تکنولوژی پیشرفته ای دارند و در صنایع مختلف مورد استفاده واقع می گردد.

فروش عمده بدون واسطه انواع مشعل گاز سوز

فروش عمده بدون واسطه انواع مشعل گاز سوزانواع مشعل های گازسوز در مواردی که نیاز به راندمان بالا دارد استفاده می شوند. کوره ها و دیگ های بخار از جمله مواردی هستند که از این محصولات استفاده می کنند.
از مزایای مشعل گاز سوز می توان به : سهولت نصب و راه اندازی، کیفیت بالای قطعات استفاده شده در مشعل، ایمنی بالا توسط سیستم های کنترلی، وجود گسترده لوازم جانبی، ابعاد کوچک و صدای کم.

برای خرید عمده انواع مشعل های گاز سوز بدون واسطه و با قیمت مناسب می توانید با کارشناسان فروش تولیدی مشعل دو گانه سوز سایت ،ارتباط تلفنی برقرار نمایید.

مشخصات فنی مشعل دو گانه سوز

مشخصات فنی مشعل دو گانه سوزبرای تهیه مشعل دو گانه سوز سعی کنید از محصولاتی که گارانتی دارند و توسط شرکت های تولیدی مشعل دو گانه سوز ،معتبری ساخته شده اند تهیه نمایید.

نوع دو گانه سوز مشعل ها با کلیدی که بر روی آن ها قرار گرفته، سوخت مصرفی آن قابل تغییر می باشد و شما می توانید سوخت گاز را به گازوییل و بالعکس انجام دهید.
در رابطه با هوایی که در این مشعل ها به شعله دمیده می شود در سوخت گاز و گازوئیل یکسان نیست و در هنگام سوخت گازوئیل، هوای بیشتری مورد نیاز است. که این کار بصورت هوشمندانه توسط  یک چشم الکتریکی تعبیه شده درون مشعل که در نوع پیشرفته مشعل ها قرار گرفته است انجام می پذیرد تا منجر به فرآیند خام سوزی نشود.

مشعل هایی که برای دیگ بخار مورد استفاده قرار می گیرند و سوخت آن ها توسط گاز صورت می گیرد، باید متناسب با اندازه دیگ بخار خریداری شوند.
مشعل دیگ بخار قدرت حرارتی بسیار بالایی دارد و مصرف سوخت در اندازه های مختلف این محصول متفاوت است.
نصب و راه اندازی تمامی مشعل ها باید به صورت اصولی و توسط افراد متخصص صورت پذیرد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

2

2 پاسخ به “تولیدی مشعل دو گانه سوز درجه یک ایرانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید