مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت قطعات نوار نقاله سنگ شکن در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت قطعات نوار نقاله بارگیری صنعتیخرید نوار نقاله سنگ شکن با قیمت بسیار خوبفروش نوار نقاله اصفهان با کیفیت درجه یک صادراتیشرکت های تولید کننده قطعات نوار نقاله بارگیری

یکی از تجهیزات کاربردی و پرمصرف در بسیاری از صنایع مختلف، نوار نقاله می باشد که در کارخانه های کشور با استفاده از متریال درجه یک و طبق استانداردهای لازم تولید می شود که با توجه به کیفیت مرغوب و کارایی بالا، فروش بسیار خوبی دارد. نوار نفاله از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که قطعات نوار نقاله عبارتند از: گیربکس، شاسی، کوپلینگ و یاتاقان و … .

قیمت قطعات نوار نقاله سنگ شکن در اصفهان

لیست قیمت قطعات نوار نقاله بارگیری صنعتی

لیست قیمت قطعات نوار نقاله بارگیری صنعتیاز نوار نقاله برای انتقال مواد یا قطعات استفاده می کنند و دارای کاربرد وسیع و گسترده ای در بسیاری از صنایع دارد و از تنوع بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای دو غلطک بوده و با کمک یک گیربکس قابلیت جابجایی و انتقال وسایل مختلف را دارد و بر اساس ویژگی هایی که دارد، کاربرد و استفاده گوناگونی دارد. نوار نقاله بر اساس نحوه کار به نمونه های نوار نقاله بارگیری، چرخشی، غلتکی، زنجیری، ثقلی، مغناطیسی، شیب دار، ناودانی و … تقسیم می شود. قیمت نوار نقاله تحت تأثیر عوامل مختلفی است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کیفیت مواد به کار برده در این محصول
  • محل ساخت و هزینه مواد اولیه و خط تولید
  • نوع قطعات به کار رفته در آن
  • تعداد قطعات و کشور تولید کننده
  • جنس نوار نقاله
  • برند و قابل تعویض بودن قطعات
  • نحوه خرید و فروش

معمولا جنس نوار نقاله از پلاستیک، لاستیک و یا برزنتی و … می باشد. خرید و فروش انواع نوار نقاله امروزه رونق زیادی پیدا کرده است و بازار فروش پررونقی دارد که این به دلیل کیفیت مرغوب و کاربرد متنوع این وسیله در کارخانه های مختلف مثل: تولید مواد غذایی و صنعتی و … می باشد همچنین این محصول با توجه به کارایی و عملکرد مناسب قیمت بسیار مناسبی دارد. توری نوار نقاله باعث می گردد که تهویه هوا به درستی انجام شود و معمولا نوار نقاله توری دار در مواردی مانند: جابجایی مواد سرد و گرم، جابجایی مواد و قطعاتی که با تسمه های معمولی و پی وی سی قابل حمل نیستند، کاربرد و استفاده زیادی دارد.

خرید نوار نقاله سنگ شکن با قیمت بسیار خوب

نوار نقاله سنگ شکن در کارخانه های صنعتی و تولید مصالح ساختمانی پسیار کاربرد داشته و دارای کارکرد بسیاری مناسبی می باشد و از قطعاتی مانند: نبشی، لوله و تیر آهن،ناودانی و انواع پروفیل تشکیل می شوند. نوار نقاله در انواع جنس های مختلف تولید می شود که هر کدام دارای کاربرد و کارایی خاصی می باشند که عبارت است از: نوار نقاله تسمه ای، قرقره ای، انعطاف پذیر و بکسلی و … . یکی از موارد استفاده از نوار نقاله در کارخانه سیمان می باشد که برای جابجایی انواع مواد و تجهیزات از این وسیله استفاده می کنند.

از مزیت های استفاده از این محصول می توان به: حمل سریع و آسان، صرفه جویی در هزینه، افزایش بهره وری، کاهش خطر و مقرون به صرفه بودن و … اشاره کرد. غطلک نوار نقاله یکی از قطعات مهم در این وسیله می باشد که جنس آن ها از استیل و یا آلومنیوم بوده و ضد زنگ هستند. این وسیله قابلیت نصب در ارتفاع های بلند نیز دارد. نوار نقاله ها به دلیل استحکام و دوام بالا و گارانتی بودن توجه خریداران زیادی را به خود جلب نموده است. نوار نقاله شامل چه قطعاتی می باشد؟

  • گیربکس و الکتروموتور
  • پیچ قاشقک و یاتاقان
  • صفحه سایش و بغل گیر
  • رولیک های معمولی و تعویضی
  • زنجیر و کوپلینگ
  • شاسی و درام
  • چسب آپارات و رولیک های راهنما

فروش نوار نقاله اصفهان با کیفیت درجه یک صادراتی

فروش نوار نقاله اصفهان با کیفیت درجه یک صادراتینوار نقاله دارای قطعاتی مانند: منجید نقاله، لاستیک روکش پایین تسمه و روکش لاستیکی قسمت بالای تسمه می باشد که نمونه های درجه یک این محصول کیفیت بالایی داشته و از کارایی و عملکرد عالی برخوردار بوده و دوام بالایی دارند. نوار نقاله استفاده زیادی در صنایع غذایی و دارویی دارد و کار نقل و انتقال بسته بندی مواد به وسیله این محصول انجام می شود و بهره وری کارخانه های تولید کننده را افزایش می دهد. یکی از کارخانه های تولید انواع نوار نقاله با کیفیت درجه یک در اصفهان وجود دارد که قطعات نوار نقاله را با بهترین تجهیزات مدرن تولید نموده که ضمن ارائه در داخل کشور به خارج از کشور نیز صادر می شود.

شرکت های بازرگانی انواع نوار نقاله اصفهان را با ضمانت کیفیت به کشورهای همسایه نظیر عراق، ترکیه و ارمنستان و … صادر می کنند که به علت مرغوبیت و کیفیت بالا در کشورهای خارجی نیز بسیار پرفروش می باشد و مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرد. صادرات این محصول برای تاجران و بازرگانان ایرانی سود بسیار خوبی به همراه دارد و باعث تبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای مقصد می شود و باعث ایجاد مشاغل جدید می شود. از مهمترین تسمه های نوار نقاله می توان به گزینه های تسمه های نقاله یک لایه، لوله ای، باکت دار و سیم دار اشاره نمود.

شرکت های تولید کننده قطعات نوار نقاله بارگیری

یکی از تجهیزات پر مصرف در بسیاری از کارخانه های صنعتی، نوار نقاله می باشد که وظیفه حمل و جابجایی مواد را بر عهده دارد و دارای اندازه های متغییری می باشد. امروزه کارخانه های متعددی در کشور در زمینه تولید انواع مختلف قطعات نوار نقاله با استفاده از برترین تکنولوژی و بهره گیری از نیروی متخصص و طبق استانداردهای لازم تولید می کنند که اهداف این شرکت های تولید کننده ارتقا کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید می باشد تا با به دست آوردن رضایت مشتری فروش بیشتری داشته باشند.

یکی از قطعات اصلی و مهم نوار نقاله تسمه است که عامل اصلی حرکت و جابجایی مواد و اشیا بر روی نقاله می باشد که دارای جنس های متفاوتی است که عبارت است از: تسمه توری، تسمه لاستیکی، تسمه گریپ، تسمه پی وی سی و … . این محصول بیشترین کاربرد را در صنایعی از جمله پتروشیمی، بهداشتی، صنایع کشاورزی، معادن، فولاد و نقاشی و … را دارد.

خرید نوار نقاله به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب و کیفیت درجه یک از همین شرکت میسر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطعات نوار نقاله، نحوه خرید و مشخصات این وسیله با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید. از مزیت های خرید اینترنتی می توان به کمک به کاهش ترافیک، صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد، تسریع و سهولت در خرید، ارائه برند معتبر و کمک به کاهش انتشار انواع ویروس ها و …  اشاره نمود.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید