مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع پمپ مخصوص گازوییلی پنتاکس MD

آنچه در این مقاله می خوانید...

دلیل محبوبیت پمپ مخصوص گازوییلی چیست؟قیمت خرید انواع پمپ مخصوص گازوییلی پنتاکس MD

پمپ مخصوص گازوییلی

پمپ گازوئیل یا پمپ انتقال سوخت پمپی است که در پمپ بنزین ها جهت پمپاژ گازوئیل و سی ان جی و بنزین و  سوخت‌های دیگر و هم چنین سوخت های اتانول سوخت ها مانند بیودیزل نفت سفید و یا سایر سوختهای وسایل نقلیه استفاده می شود . 

خرید انواع پمپ مخصوص گازوییلی پنتاکس MD

دلیل محبوبیت پمپ مخصوص گازوییلی چیست؟

دلیل محبوبیت پمپ مخصوص گازوییلی چیست؟ مدل های مختلف پمپ گازوئیل که جهت انتقال سوخت از مخزن باک ماشین آلات راه سازی و غیره به کار برده می شود پمپ های انتقال سوخت گازوئیل اغلب با برق ۱۲ با ۲۴ ولت کار میکند این پمپ ها قادر به مکه از ارتفاع ۵ متر تا ۱۰ متر با قدرت نسبتاً بالایی می باشد پمپ های گازوئیل با عنوان Bowser  در استرالیا پمپ های بنزینی در کشورهای مشترک المنافع یا پمپ های گازی در شمار آمریکا شناخته شده است این پمپ گاز نیز توسط slyvanus Bowser اختراع و فروخته شد این پمپ برای اتومبیل ها مورد استفاده قرار نمی گرفت چرا که هنوز صرفه اقتصادی نداشتند به جای آن است لامپ های نفتی و کوره ای استفاده می شد.

او با افزودن اقدامات ایمنی همچنین با افزودن شلنگ از مخزن سوخت و طراحی را بهبود بخشید و در ایالات متحده در مورد استفاده قرار نمی‌گیرد مگر برای کامیون حمل و نقل در فرودگاه‌ها را در استرالیا و نیوزلند استفاده می شود بسیاری از پمپهای گذاری یک سیلندر شیشه‌ای کالیبره شده در بالا داشتند مقدار موردنظر سوخت به داخل سینه از به صورت کالیبره شده نشان داده می شود سپس پمپاژ سیلندر به صورت سپس پمپاژ متوقف شده و گازوئیل با نیروی گرانشی به باک خودرو مشتری ریخته می شود اما این نوع را برای مشتری حاصل می‌کند که گازوئیل در مخزن جای گازوئیل قرار دارد.

این پمپ ها با طراحی منحصر به فرد و عالی شان باعث انتقال راحت سوخت از مخزن به خودرو ها می شود 

قیمت خرید انواع پمپ مخصوص گازوییلی پنتاکس MD

قیمت خرید انواع پمپ مخصوص گازوییلی پنتاکس MD خرید پمپ گازوییلی با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.قیمت پمپ گازوییلی به موارد زیادی بستگی دارد از جمله نوع برند پمپ مواد اولیه، و دیگر موارد مختلف. 

پمپ گازوییلی پنتاکس MD با بهترین کیفیت و مواد اولیه و بالاترین کارایی و استحکام به دست مصرف کنندگان می رسد و این شرکت برای محصولات خود با ضمانت کامل و با اطمینان به دست مشتریان محصولات را می رساند.

مواد اولیه خط تولید نظارت بر خط تولید مهندسین خبره و باتجربه این امتیاز را به شرکت ما می دهند که بهترین بازدهی را داشته باشند و مهمترین سرمایه خود که مشتریان هستند را از خود راضی نگه دارد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید