مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جک پنوماتیک و قطعات یدکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی فروش لوازم جک پنوماتیک و قطعات یدکیتولید کننده انواع لوازم یدکی و جانبی جک هیدرولیکقیمت عمده قطعات و لوازم پنوماتیک و هیدرولیکخرید اینترنتی جک پنوماتیک با شیر دستیطراحی و ساخت انواع قطعات پنوماتیکفروشنده جک پنوماتیک فک متحرک دستگاه جوش یو پی وی سی

ویژگی یک سیستم پنوماتیک، سرعت و قدرت عملکرد صحیح است. علاوه بر بحث عملکرد، به علت استهلاک کمی که دارد، قادر است به مدت زمان زیادی در شرایط مختلف سرما و گرما و غبار های محیطی بدرستی انجام وظیفه نماید. فلذا شما برای خرید جک پنوماتیک و قطعات یدکی مورد انتخاب خود,  میتوانید به نمایندگی های معتبر ما, در سراسر کشور مراجعه بفرمایید.

تولید و پخش انواع جک پنوماتیک و قطعات یدکی

نمایندگی فروش لوازم جک پنوماتیک و قطعات یدکی

نمایندگی فروش لوازم جک پنوماتیک و قطعات یدکی

ازمعایب جک های پنوماتیک دو حالت وجود دارد:

۱-هنگامی که یک جک بادی در حال حرکت است و دریچه هدایت آن بستهمی شود جک فورا متوقف نخواهد شد. ۲-هنگامی که بار یک جک را به وسیله پیستون در وضعیت میانه تغییر می دهید، میله حرکت کرده و هوا را فشرده می سازد. به همین دلیل با دور کامل کار می کنند ودر حالت نیم دور قرار نمیگیرند. به طور ساده فقط دو حالت دارند یا باز یا بسته

راه های زیادی برای مهیج نشان دادن خودروی شما وجود دارد، که متداول ترین آن، کاهش ارتفاع خودرو می باشد. این کار اگر به درستی انجام شود، علاوه بر بر بحث ظاهری، می تواند در کاهش ساییده شدن فنر ها به مرور زمان، کمک شایانی نماید. در حالت کلی، برای کاهش ارتفاع خودرو، به دو صورت انجام می شود؛ در راه اول که به آن استاتیک می گویند، لوله کمک فنر ها، برش داده می شود. در راه دوم، استفاده از سیستم پنوماتیک و تنظیم دستی باد تیوب های بادی می باشد. در این روش، با استفاده از کمپرسور و کپسول هوا، در تولید نیرو و جابجایی وزن ماشین، استفاده می گردد. بدین صورت شما می توانید، کنترل هر چرخ را به صورت جداگانه، در دسترس داشته باشید.

تولید کننده انواع لوازم یدکی و جانبی جک هیدرولیک

تولید کننده انواع لوازم یدکی و جانبی جک هیدرولیکعامل انتقال نیرو در قطعات جک پنوماتیک هوا می باشد. این سیستم مکانیکی در برابر جک های هیدرولیک  که از عامل روغن برای انتقال نیرو بهره می گیرند از مرتبه پایین تری برخور دار است. ولی اگر شما هم مثل من، اهمیت زیادی ب نسل آینده می دهید، شاید دانستن این مطلب برایتان قابل توجه باشد که گاز فشرده ای که در این لوازم جک پنوماتیک بکار گیری می شود، دارای حداقل آلودگی می باشد و سازگاری خوبی با محیط زیست دارد. علی رغم نوسانات بازار ارز، تحریم های خارجی، مجوز های سخت گمرک، این شرکت با اتکا بر دانش و هوش جوانان ایرانی و با استفاده از تجربه گذشگان، در جهت تامین نیاز های داخلی، کشور توانست قدمی بزرگ در جهت پیشبرد آرمان های گام دوم انقلاب اسلامی انجام دهد. این گروه با تولید قطعات پنوماتیک ، نظیر روغن زن پنوماتیک و رطوبت گیر پنوماتیک، بار دیگر توانست در منطقه یکه تازی کند.

قیمت عمده قطعات و لوازم پنوماتیک و هیدرولیک

قیمت عمده قطعات و لوازم پنوماتیک و هیدرولیکتجارت در زمینه قطعات صنعتی شرایط خاص خود رادارد که همواره باید به آن توجه نمود. از مهم ترین آن می توان به واردات تجهیزات پنوماتیک اشاره کرد. با توجه به قیمت بالایی که نرخ کمپرسور پنوماتیک دارد، در نتیجه این گروه تلاش نموده است، که با ارائه کالایی مقرون به صرفه، بی نظیر و با کیفیت، توجه مشتاقان به این عرصه را جلب نموه و مشتاقانه آماده فروش لوازم پنوماتیک خود باشد. در زمان خرید قطعات یدکی پنوماتیک، همواره کسانی وجود دارند که با بالا بردن هزینه ها به سود خود، به فروشنده و خریدار ضرر رسانده و پول بیشتری عاید خودشان می شود. این شرکت، با آگاهی بر این موضوع، دست تمامی دلال ها را از این تجارت کوتاه کرده است.

خرید اینترنتی جک پنوماتیک با شیر دستی

خرید اینترنتی جک پنوماتیک با شیر دستییکی از دغدغه های اصلی صنایع مختلف این است که در داخل ایران از کجا می توانند جک پنوماتیک درجه یک تهیه نمایند. یکی از راه های فهمیدن این سوال این است که ماشین خود را روشن کنید، هزینه بنزین و استهلاک ماشین خود را پرداخت نمایید، شرایط بد آب و هوایی را تحمل کنید، کمی سرب نوش جان کرده و از ترافیک لذت ببرید!! با نگاهی جامع تر به اطراف خود متوجه می شوید که ما در حال زندگی در دنیای سایبری هسیتم. تک تک عملکرد های ما، از پرداخت جریمه ماشین تا دریافت کارت کنکور به صورت هوشمند و اینترنتی انجام می شود. دیگر برای ثبت نام ها و خریدها احتیاجی به رفتن نمایندگی ندارید، بلکه همه چی اینترنتی انجام می گردد. این در حالی است که شما به  راحتی می توانید تنها با داشتن یک تلفن همراه هوشمند ساده، رایانه رومیزی، تبلت و یا نوت بوک، در هر کجا که هستید، سفر، باشگاه، خارج شهر، تمرین تنیس، در طول ۴ فصل سال، با چند کلیک  به شبکه جهانی نت وصل شده و جک پنومتیکی اصل و مقرون به صرفه انتخابی خود را، از فروشگاه اینترنتی شرکت، دریافت نمایید. همکاران بنده در طول ۲۴ ساعت شبانه روز، در شیفت های مختلف، با آغوشی باز، مشتاقانه آماده ارائه خدمات به شما هستند. پس از تایید سفارش، با شما تماس گرفته می شود و سوالاتی کلی در خصوص بهبود عملکرد امور اجرایی شرکت، از حضرت عالی پرسیده می شود. تیم ترابری شرکت، در اولین فرصت، قطعات یدکی مورد انتخاب شما را، در کوتاه ترین زمان، به صورت رایگان، به شما تحویل خواهد داد.

طراحی و ساخت انواع قطعات پنوماتیک

طراحی و ساخت انواع قطعات پنوماتیکانواع جک بادی یا پنوماتیکی

  • جک های سیلندر خطی
  • جک های سیلندر غیر خطی

سیلندر های خطی جک هایی دارای حرکت مستقیم است .بصورت رفت وبرگشت

جک های سیلندر خطی انواع زیر را دارند:

  • سیلندر های چهار میل
  • سیلندر های پروفیلی
  • جک های رادلس
  • جک های راهنما دار
  • جک های دو طرفه

برای محاسبه نیروی این دسته از سیلندر ها  از حاصل ضرب مقطع مساحت کف سیلندر درفشار هوا بر حسب بار معمولا بین ۳ تا ۸ بار  سیستم بدست می آید.
ضمنا توجه شود:

    • قطر برحسب سانتی متر باشد
    • مساحت مقطع (شعاع*شعاع*۳٫۱۴)
    • فشار کاری هم برحسب بار
    • نیروی بدست آمده برحسب کیلوگرم است.

به این نکته توجه داشته باشید که در کورس برگشت باید قطر شفت از مقطع کم شود.
نیروی تولیدی در برگشت (سیلندر ها  شافت دار) همیشه کم تر است.

فروشنده جک پنوماتیک فک متحرک دستگاه جوش یو پی وی سی

فروشنده جک پنوماتیک فک متحرک دستگاه جوش یو پی وی سیاین دسته از جک ها، با توجه به عملکردی که دارند، دارای دو راه ورودی باد، برای باز و بسته کردن جک بکارمی رود. اعدادی که بر روی جک های پنوماتیک هک می شوند، بسیار حائز اهمیت اند. اولی نشان دهنده ی طول شفت جک و دیگری، مسافت بین پین های نگهداره جک می باشد. در کشور های اروپایی مراکز معتبری در زمینه نصب جک های پنوماتیک بر روی خودرو وجود دارد. اما در ایران معمولا، مکانیک ها به صورت سنتی این کار را انجام می دهند و در این زمینه اطلاعات آکادمیک ندارند. با توجه به نرخ بالای قیمت جک پنوماتیک در کشور و هزینه نصب آن که در مجموع اعداد درشتی میشود، پیشنهاد می کنیم که در زمان خرید جک پنوماتیک، آن را از فروشگاه های معتبر و باسابقه تهیه نمایید.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید