مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کاربرد سرند خشک کن ارتعاشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طریقه کار سرند خشک کن اوواشdewatering screen یا سرند آبگیرخشک کن ماسه شستهصرفه جویی در مصرف آب: قیمت دستگاه خشک کن ماسه
سرند خشک کن

کاریرد سرند خشک کن ارتعاشی را اینگونه توضیح می دهیم . در هنگام شستشوی ماسه در دستگاه های ماسه شور و یا اسپیرال و دستگاه های فرآوری معدنی ، آب ضمن گل آلود شدن ،مقادیری از ماسه و دانه های ریز سنگی و معدنی را با خود می برد.که منجر به از دست دادن مقداری از حجم تولید،کاهش کیفیت مصالح و در کل هدر روی مصالح می گردد.

حالت مشکل آفرین بعد، اتلاف آب مصرفی بدلیل اشباع شدن با گل و لای و همین ریز ذرات و مصالح می شود. که چرخه و بازگردانی آب به خط را با محدودیت و کاهش کیفیت روبرو می سازد.

کاربرد سرند خشک کن در کارخانه های فرآوری مواد معدنی و سنگی مانند: خطوط تولید شن و ماسه،معادن سیلیس، طلا، سرب و روی، سنگ آهن ،کرومیت و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پس مشخص شد که دستگاه سرند خشک کن به دو منظور مورد استفاده قرار می گیرد : اول افزایش کمیت و کیفیت مصالح و دوم بازیابی آب مصرفی

سرند خشک کن

طریقه کار سرند خشک کن اوواش

طریقه کار سرند خشک کن اوواش :

مصالح شسته بوسیله دستگاه ماسه شور وارد سرند خشک کن می شود. سرند خشک کن که دارای حرکات ارتعاشی بوده و همچنین با دارا بودن توری های پلی یروتان ضد سایش که قابلیت جذب ذرات ریز تا ۱۵۰ میکرون را دارد. بوسیله حرکت ارتعاشی صفحه مصالح به سمت شوت خروجی هدایت می شوند. مقدار آبی که از مصالح گرفته می شود بوسیله پمپ مخصوص اسلاری به درون هیدرو سیکلونها انتقال یافته و ضمن چرخش تا نهایت ذرات ریز از آب جدا میگردد.

عمل جذب ذرات ریز یا همان ماسه بادی موجود در آب تا ۱۵ درصد توان افزایش کمی محصول را می دهد.

افزوده شدن دانه های ریز به مصالح باعث افزایش کیفیت بتن و آسفالت می شود.

dewatering screen یا سرند آبگیر

dewatering screen یا سرند آبگیر در انواع مختلف و توسط تولید کنندگان مختلف و با کیفیت وارد بازار می شود. که صاحبان صنایع و معادن طبق نیاز و مشخصه های فنی مورد درخواست خود اقدام به تهیه و نصب سرند های خشک کن می نمایند.

انواع سرند خشک کن بر حسب تعداد هیدرو سیکلون ها در دونوع یک سیکلون و دو سیکلون تولید و عرضه میگردد. و همچنین نوع محور ارتعاشی بکار رفته در صفحات لرزان سرند های آبگیر بصورت های متنوع موجود می باشد.

خشک کن ماسه شسته

خشک کن ماسه شسته

همانگونه توضیح داده شد از عوامل برتر در استفاده از خشک کن ماسه شسته صرفه جویی در مصرف آب و افزایش تولید ماسه شسته می باشد.

صرفه جویی در مصرف آب:

مقدار آبی که در دستگاه ماسه شور جریان می یابد تا خاک مخلوط را شسته و مصالح را از گل و لای تمیز نماید.مسلما خود آب بشدت گل آلود و سنگین شده و جهت استفاده مجدد، بایست به درون استخر بازیابی هدایت شده تا اصطلاحا گل آن ته نشین شده و آب جهت استفاده زلال شود.

منتها در حالت عادی آب ذرات ریز و ماسه بادی فراوانی را با خود به سمت استخر حمل می کند.و باعث تسریع در روند پر شدن استخر گردیده که پیامد آن تخلیه زود هنگام و در نتیجه هدر روی وقت و آب زیاد و نیز مستلزم صرف هزینه بیشتر است.

قیمت دستگاه خشک کن ماسه

قیمت دستگاه خشک کن ماسه توسط عرضه کنندگان محصول تعیین می شود. این فرایند در حالی صورت می گیرد که تولید کنندگان از ویژگی ها و مشخصات فنی مختلف در تولیدات خودشان بهره میبرند.

سایتهای معتبر فروش قطعات و لوازم صنعتی بهترین مرجع برای گرفتن مشاوره و راهنمایی جهت خرید دستگاه مناسبی می باشد که نیازهای متقاضیان را به بهترین نحو فراهم می سازد .

بدین منظور مراجعه به فروشگاه های معتبر می تواند یک خرید مطمئن و با کیفیت را بدنبال داشته باشد. ضمن آنکه می توانید بصورت خرید اینترنتی از سایت های معتبر علاوه بر خرید مطمئن و با کیفیت ،ضمن مشاوره با کارشناسان در وقت و هزینه خود صرفه جویی قابل قبولی به عمل آورید.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید