مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نحوه خرید یاتاقان صنعتی چهار گوش

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع یاتاقان صنعتی چهار گوشمیزان صادرات یاتاقان صنعتی پایه دار

یاتاقان صنعتی یکی از مهم ترین اجزای ماشین آلات صنعتی می باشد که تاثیر بسیاری در عملکرد صحیح و خوب این ماشین ها دارد. وظیفه این قطعه، تولید حرکت چرخشی و کاهش اصطکاک برای حرکت راحت تر است، یاتاقان ها در تمام زندگی روزمره تاثیر دارند و در اکثر ابزار و وسایل زندگی ما وجود دارند نظیر: ماشین لباسشویی، فن و … حال می خواهیم در مورد یاتاقان صنعتی چهارگوش اطلاعاتی مفید و کاربردی در اختیارتان قرار دهیم.

نحوه خرید یاتاقان صنعتی چهار گوش

معرفی انواع یاتاقان صنعتی چهار گوش

معرفی انواع یاتاقان صنعتی چهار گوش در کل یاتاقان ها  انواع بسیار زیادی دارند که یکی از انواع زیاد یاتاقان ها، یاتاقان صنعتی چهار گوش می باشد که خود این نوع یاتاقان نیز شامل چند بخش می شود، انواع یاتاقان چهار گوش شامل، یاتاقان لغزشی یا اصطکاکی و یاتاقان غلتشی یا ضد اصطکاکی.

بزرگ ترین تفاوت های بین یاتاقان های صنعتی چهار گوش، لغزشی و غلتشی، طول عمر کارکردشان است که یاتاقان غلتشی بستگی به کارکرد و تعمیراتش دارد اما یاتاقان لغزشی را می توان گفت که نامحدود است.

یاتاقان لغزشی نسب به یاتاقان غلتشی مزایایی دارا می باشد، در صورت روغن کاری مناسب دارای تحمل وزن بیشتری است، دیر تر معیوب می شود و کار ورد مناسب تری دارد و همچنین خنک کاری آسان تری دارا می باشد.

همینطور یاتاقان لغزشی نسبت به غلتشی معایبی نیز دارا می باشد، پر هزینه تر هستند و اصطکاک بالاتری دارند، به سختی خنک کننده ها نصب می شوند.

یاتاقن های غلتشی نیز دارای  مزایای بی شماری هستند از جمله؛ تعویض آسان، هزینه کم، کارکرد طولانی، مصرف کم انرژی.

همچنین این نوع یاتاقان چهارگوش غلتشی دارای معایبی نیز هست، در هنگام‌ مونتاژ و روانکاری نیاز به مراقب بسیار دارد، به دلیل خستگی امکان بروز عیب و ایراد هایی دارد.

یاتاقان ها به اشکال مختلف و انواع متعددی موجود هستند اما از برترین و پرکاربردترین آن ها یاتاقان چهارگوش می باشد، زیرا دو نوع بسیار مطلوب و پر کاربرد را دارا می باشد و همچنین می تواند برای اکثر وسایل استفاده شود‌.

میزان صادرات یاتاقان صنعتی پایه دار

میزان صادرات یاتاقان صنعتی پایه دار شرکت ما از برترین تولید کنندگان یاتاقان صنعتی می باشد که با استفاده از نیرویی کار آمد، به روز ترین فنادری و مواد اولیه مرغوب محصولات پر کاربرد و با کیفیت تولید کرده و همچنین صادرات یاتاقان صنعتی در ایران را نیز در دست گرفته است.

شما مشتریان گرامی می توانید، جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت محصولات ما به وب سایت شرکت مراجعه فرمایید و در صورت تمایل به دفاتر فروش ما مراجعه کنید و با آگاهی از کیفیت محصولات، خریدی مطمئن را با خیالی آسوده و مناسب ترین قیمت انجام دهید و از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید