مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید سفارشی فیدر مصالح سرد آسفالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد قابل توجه در انتخاب فیدر مصالح سردفروشگاه عرضه فیدر مصالح سرد راه سازی
قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت

خرید فیدر مصالح سرد را می توان با مشاهده مشخصات، نوع کاربرد و نرخ روز با مراجعه به مراکز فروش و یا سایت های اینترنتی انجام داد.

خرید سفارشی فیدر مصالح سرد آسفالت

موارد قابل توجه در انتخاب فیدر مصالح سرد

موارد قابل توجه در انتخاب فیدر مصالح سرد فیدر راه سازی، دستگاهی است که برای نگهداری مصالح قیر بشکه ای ۶۰ ۷۰ در کارخانه به کار برده می شود. فیدر مصالح سرد، مخصوص نگهداری مواد سرد و خنک است که در تولید آسفالت نقش مهمی دارد.

در انتخاب فیدر مصالح سرد باید نکاتی را در نظر داشته باشیم تا محصولی خوب و با کیفیت ارائه دهیم از جمله :

دانه ریزی مصالح سنگی که در آسفالت سرد استفاده می شود باید با توجه به ضخامت قشر آسفالت، ترافیک و شرایط جوی منطقه انتخاب شود، لایه رویی که در تماس مستقیم با وسایل نقلیه قرار می گیرد باید از جنس ممتاز باشد، قیری که در تهیه آسفالت استفاده می شود باید دارای بیشترین مقدار چسبندگی باشد به همین خاطر قیری را انتخاب می کنیم که از بیشترین غلظت با توجه به شرایط کار برخوردار باشد. هم چنین قیر باید دارای کندروانی باشد تا بتواند مخلوط یکدست و یکنواختی بسازد. یکی دیگر از عوامل مهم، شرایط محیطی و جوی است که توجه به آن تاثیر زیادی دارد.

از این نوع آسفالت در مکان های ورزشی، پارک ها، مکان های تفریحی و زمین های بازی تنیس استفاده می کنند چون دارای مخلوط سرد با دانه های پیوسته است که این نوع مخلوط  دارای انعطاف پذیری زیادی است. در کلیه مراحل باید کنترل های لازم در زمینه توزین سنگ دانه ها، اختلاط مواد، تنظیم دانه بندی رعایت شود تا در روند کار مشکلی پیش نیاید.

برای اجرای قیر بشکه ای تهران باید کلیه سطوح آسفالتی آسیب دیده را مرمت کرد و کلیه راه از گرد و غبار پاک شود، عملیات اختلاط باید در سایه انجام شود، در زمان عملیات تراکم سازی، بلافاصله بعد از اتمام کار از تردد وسایل نقلیه باید خودداری شود.

فروشگاه عرضه فیدر مصالح سرد راه سازی

فروشگاه عرضه فیدر مصالح سرد راه سازی فروشگاه عرضه فیدر مصالح سرد، انواع گوناگونی از این کالا ها را به همراه اطلاعاتی در مورد قیمت و نوع کیفیت آن در اختیار مشتریان قرار می دهد. تولید و عرضه زیاد این کالا در بازار و مراکز فروش باعث شده است که افراد فیدر های با کیفیت مورد نیاز خود را به تعداد دلخواه بتوانند تهیه کنند. به دلیل نوسانات بازار، این مراکز وظیفه دارند که آخرین قیمت بازار را به اطلاع مشتری برسانند تا آنان خرید خود را بر اساس نرخ روز انجام دهند و در نهایت از خرید خود نگران نباشند.

در واقع مراکز عرضه کننده، نماینده ی فروش تولیدی های فیدر می باشد که محصولات اصل و با کیفیت تولیدی را برای فروش از کارخانه به دست متقاضیان می رسانند.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید