مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی مشعل توربو ، صنعتی با سوخت گاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید کننده انواع مشعلانواع مشعل های خانگی و صنعتی توربوخرید اینترنتی انواع توربو کاتالیزور مشعل گازیطراحی و ساخت دستگاه مشعل توربوخریداران بهترین نوع مشعل فروش مشعل درایر توربو

مشعل یک وسیله ی کاربردی و مهم در هر سیستم گرمایشی است که انواع مختلفی همچون مشعل خانگی، صنعتی، گاز سوز و … دارد. در هرسیستم گرمایشی مانند بخاری های خانگی و یا دیگ بخار و هیتر صنعتی یک مشعل برای تولید گرما وجود دارد. در کارخانه های بزرگ و صنایع ساخت ماسه و سیمان، کارخانه تولید انواع چوب ام دی اف و اچ دی اف و … مشعل نقش ویژه ای در تولید گرما دارد. تولیدی مشعل توربو، صنعتی با سوخت گاز بزرگ ترین تولید کننده مشعل صنعتی در ایران می باشد.

تولیدی مشعل توربو ، صنعتی با سوخت گاز

تولید کننده انواع مشعل

تولید کننده انواع مشعلمشعل انواع مختلف خانگی و صنعتی دارد و در برندهای متفاوتی تولید می شود. نحوه ی کار هر مشعل در سیستم گرمایشی بدین گونه است که توسط نوعی سوخت مانند گاز، نفت یا گازوییل و ترکیب مقداری هوا ایجاد شعله و انرژی حرارتی و گرمایی می کند.

نمونه های صنعتی مشعل در دیگ های بخار و هیتر برای خشک کردن ماسه و سیمان به مقدار خیلی زیاد استفاده می شود. سایز مشعل بسته به کاربرد آن و نوع سیستم گرمایشی دارد. سازنده مشعل صنعتی با تولید انواع این محصول در مدل هی دوگانه سوز یا سه گانه سوز و غیره با کیفیت مناسب آن ها را به بازار عرضه می کند.

امروزه با پیشرفت علم صنعت و تکنولوژی، تولید کننده انواع مشعل، مدل های پیشرفته و جدید این محصول را با کیفیت درجه تولید و وارد بازار می کند. مشعل توربو در نمونه ی صنعتی با استفاده از فن توربو و سوخت های مختلف ایجاد گرما می کند.

انواع مشعل های خانگی و صنعتی توربو

انواع مشعل های خانگی و صنعتی توربومشعل های خانگی در انواع بخاری ها، آبگرمکن دیواری یا زمینی، فرهای گازی، سماور و … کاربرد دارند. بیشترین نوع سوختی که مشعل های خانگی استفاده می کنند از نوع گاز می باشد. این مشعل ها با استفاده از گاز و مقداری اکسیژن هوا تولید انرژی گرمایی می کنند.

مشعل های صنعتی دارای بسته به مدل آن ها دارای قابلیت های مختلفی از جمله کنترل  و فرمان از راه دور شعله، قابلیت مشاهده و تنظیم شعله توسط سیستم های پیشرفته، دارای کنترل کننده هایی مانند فتوسل و ترموستات می باشند.

نحوه ی ایجاد انرژی گرمایی توسط مشعل بوسیله ی سوخت گازوییل، مازوت یا گاز می باشد بدین گونه که سوخت با ترکیبی از هوا توسط سیستم ترانس جرقه زن ایجاد شعله می کند. این شعله قابل کنترل و تنظیم می باشد. طراحی مشعل توربو بسیار پیشرفته و دارای سیستم های قابل کنترل است.

برای اطلاع از قیمت مشعل توربو در انواع مختلف خانگی و صنعتی، به سایت فروش این محصول مراجعه کنید.

خرید اینترنتی انواع توربو کاتالیزور مشعل گازی

خرید اینترنتی انواع توربو کاتالیزور مشعل گازیبا پیشرفت علم و فناوری محققان توانستند با تولید نمونه های جدید مشعل با مصرف سوخت پایین و سیستم پیشرفته باعث صرفه جویی سوخت گاز شوند. با تولید توربو کاتالیزور مشعل گازی با قابلیت های جدید و مصرف سوخت پایین شاهد پیشرفت زیادی در عرصه ی صنعت شده ایم.

کاربرد توربو کاتالیزور مشعل گازی در صنایع ذوب و ریخته گری و نیز شوفاژخانه ها می باشد. این مشعل قدرت بالایی در ذوب دارد و در کمترین سرعت و با مصرف سوخت پایین قادر به ذوب مقدار بالایی از مواد می باشد.

خرید اینترنتی انواع این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط فروشنده های معتبر امکان پذیر می باشد. برای خرید مشعل توربو در انواع مختلف و کیفیت تضمینی به سایت آنلاین فروش این محصول مراجعه و آن را با قیمتی ویژه خریداری کنید.

طراحی و ساخت دستگاه مشعل توربو

طراحی و ساخت دستگاه مشعل توربوطراحی ساخت دستگاه مشعل توربو به گونه ایست که می تواند در انواع دوگانه و یا سه گانه سوز تولید شود. این دستگاه با تبدیل سوخت به انرژی گرمایی و حرارتی قادر به ذوب و یا خشک کردن مواد مورد نظر می باشد. به طور مثال برای خشک کردن شن و ماسه بسته به رطوبت موجود در آن ها شعله ی مشعل تنظیم می شود.

این دستگاه در انواع مشعل گازوئیلی یا مشعل مایع سوز، گاز سوز و مازوت تولید و وارد بازار می شود. کاری که این دستگاه در هر صنعت انجام می دهد بسیار مهم و حیاتی است و بخش عظیمی از فرآیند تولید در هر صنعت را شامل می شود.

در نمونه های خانگی مانند شوفاژخانه ها مشعل نقش اصلی را در تولید انرژی گرمایی دارد. با روشن شدن مشعل و گرم کردن آب توسط گرمای آن، آب در مدار توسط پمپ به جریان میفتد در نتیجه می تواند منزل یا اتاق را گرم کند. روشن شدن مشعل توسط سوخت با جرقه زدن آغاز می شود. مثل شمعک بخاری که ابتدا با جرقه زدن روشن می شود.

خریداران بهترین نوع مشعل

خریداران بهترین نوع مشعل مشعل های مدولار سیستم کنترل بیشتری دارد و مصرف سوخت آن تدریجی می باشد. مشعل کوره سرامیک نوع دیگر مشعل می باشد. مزایای بهترین نوع مشعل به شرح زیر می باشد:

  • دارای سیستم های کنترل کننده حرارت و شعله
  • مصرف سوخت پایین
  • قابلیت استفاده از چند سوخت
  • دارای فن و سیستم کنترل کننده سرعت سوخت
  • قابلیت فرمان و کنترل از راه دور
  • و …

کاربرد مشعل در صنایع عظیم مانند نیروگاه ها و صنایع پتروشیمی بسیار لازم و حیاتی می باشد و می تواند نقش بزرگی در تولید و عرصه ی فناوری محصولات داشته باشد.

خریداران بهترین نوع مشعل به مرکز پخش انواع مشعل با برندهای مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با کیفیت درجه یک خریداری کنید.

فروش مشعل درایر توربو

فروش مشعل درایر توربو مشعل درایر توربو مانند انواع دیگر آن دارای سیستم های کنترل کننده و موتور در داخل مشعل می باشد. به علت وجود موتور و فن در داخل مشعل به آن توربو جت نیز گفته می شود. این دستگاه با مصرف سوخت پایین، دارای سیستم هوشمند تنظیم و مشاهده شعله، سیستم کنترل و فرمان شعله از را دور می باشد.

ساخت این مشعل توسط مهندسان صنایع با پیشرفته ترین لوازم اولیه نیز کیفیت مرغوب صورت می گیرد. کاربرد مشعل در انواع صنایع ریخته گری، ذوب، به عنوان خشک کننده در صنایع تولید چوب و غیره باعث تولید فراوان این محصول گردیده است.

فروش مشعل درایر توربو توسط تولیدی های توربو به صورت عمده با کمترین قیمت صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت انواع مشعل توربو صنعتی و خانگی به سایت معتبر و مرکز پخش مشعل مراجعه کرده و پس از اطلاع در این زمینه، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

همچنین می توانید از مشاورین فعال و آنلاین فروشگاه هر گونه سوال خود را راجب محصول بپرسید. این فروشگاه دارای خدمات پس از فروش از جمله چگونگی نصب دستگاه و گارانتی معتبر نیز می باشد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید