مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی بزرگ سرند خشک کن ماسه ریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

فهرست موارد استفاده از سرند خشک کنعرضه کننده بهترین سرند خشک کن ماسه

سرند خشک کن ماسه ریز با بالاترین کیفیت تولید و به فروش می رسد. این محصول برای گرفتن آب و جداسازی مصالحی که شسته شده است مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک سرند می توان ماسه ها را از نظر ریز و درشتی طبقه بندی نمود. تولید این سرندها به منظور صرفه جویی در مصرف آب و دانه بندی مواد معدنی انجام می گیرد. قیمت بر اساس سایز خشک کن متفاوت است. قیمت روز را می توانید به روش اینترنتی به دست آورید.

تولیدی بزرگ سرند خشک کن ماسه ریز

فهرست موارد استفاده از سرند خشک کن

فهرست موارد استفاده از سرند خشک کن

سرندهای خشک کن کاربردهای متعددی دارند. از آنجا که در زمان شستشوی ماسه ها، آب گل آلود دانه های ریز ماسه را که بسیار مفیدند از آن جدا می کند، نیاز به استفاده از سرند کاملا احساس می شود. مهمترین استفاده ای که از سرندها می شود را می توان در دو مورد آبگیری و دانه بندی مواد معدنی عنوان نمود. در کارخانه هایی که فرآوری مواد معدنی مهم مانند شن، ماسه، سرب، روی، سنگ آهن و… انجام می شود، سرند خشک کن کاربرد دارد.

مهمترین ویژگی های یک سرند خشک را در ادامه بیان خواهیم کرد.

  • ظرفیت بالایی در تولید و جداسازی ماسه های ریز دارند.
  • دارای توری های پلی اورتان با مش ۲۵۰ تا ۵۰۰ میکرون هستند.
  • تنظیم و کنترل آبدهی آن قابل تنظیم است.
  • مجهز به سیلکون جدا کننده بوده که ذرات را با سرعت بیشتری تفکیک می کند.

استفاده از توری های ضد سایش با شبکه های بسیار ریز سبب شده است کیفیت جداسازی ذرات با دقت بالاتری انجام شود. توری های پلی اورتان مورد استفاده در سرند خشک کن از هدر رفت ماسه بادی که همان دانه های ریز هستند، جلوگیری می کند. این موضوع کیفیت مصالح را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

عرضه کننده بهترین سرند خشک کن ماسه

عرضه کننده بهترین سرند خشک کن ماسه

عرضه سرند خشک کن با بالاترین کیفیت توسط سایت ما انجام می شود. می توانید انواع سرند را با کیفیت های مختلف سفارش دهید. سرندهای خشک کن سیستم ساده ای دارند، استهلاک آنها پایین است و بهترین جایگزین برای سیستم های قدیمی به شمار می روند. با خرید به صورت عمده ضمن آنکه هزینه کمتری پرداخت می کنید می توانید آبگیری مصالح را در حجم بالاتر و در زمان کمتری انجام دهید.

بهترین سرند خشک کن ماسه با توری های سیلیکونی قابل تعویض فروخته می شود. در سایت ما فروش این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد از این رو می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت، آن را سفارش دهید. همه انواع سرندها ضمانت فروش دارند و می توانید با قیمت روز آنها را خریداری کنید. 

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید