مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قيمت خريد مدل های مختلف فن صنعتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید مدل های مختلف انواع فن صنعتی بدون صداقیمت فروش بهترین فن صنعتی ارزان در تهرانلیست فروشندگان برتر فن صنعتی وارداتیکارخانه تولید انواع فن صنعتی مکنده قوی

قيمت خريد فن صنعتی با توجه به ابعاد آن و محکمی پره ها متفاوت است. هوا کش ها یا همان  فن صنعتی  یکی از انواع تجهیزاتی است که در محیط های مختلف، مانند کارخانه‌جات، معادن، سالن های بزرگ و … مورد استفاده قرار می گیرد.
هوا کش صنعتی  بر خلاف مدل های عادی، آلودگی صوتی بیشتری تولید می کنند. میزان صدای تولید شده توسط یک هوا کش صنعتی  را می توان چیزی نزدیک به صداهای ماشین الات صنعتی تشبیه کرد.قیمت خرید فن صنعتی

خرید مدل های مختلف انواع فن صنعتی بدون صدا

زمانی که جهت خرید فن و هواکش به بازار مراجعه میکنیم با مدلهای زیادی از فن ها روبرو میشویم، اما خرید یک فن  کم یا بی صدا و همچنین کم مصرف معمولا یکی از دقدقه های اصلی خریداران محسوب می شود. زمانی که در يک کار، به تهويه مطبوع و همچنین به شبکه کانال کشی احتیاج باشد، اگزاست فن یا فن های لوله محوري يا فن های سانتريفیوژ را مي توانیم مورد استفاده قرار دهیم.
ولی یکی از معیارهای اصلی در انتخاب یک اگزاست فن مناسب همواره انتخاب یک فن کم صد و کم مصرف می باشد. اما در جاههایی که سيستم وشبکه کانال کشی وجود ندارد و مقاومت و فشار استاتیکی کمتری در مقابل جريان هوا وجود دارد، فن پروانه اي یا همان هواکش اکسیال مي تواند به کار برده شود. در عين حال هنگامي که تجهيزات آماده نصب براي کاربردهايي که احتياج به شبکه کانال ندارند مورد استفاده قرار مي گيرند اغلب اگزاست فن هاي سانتريفیوژ یا فن گریزاز مرکز بکار برده ميشود.
اگزاست فن سانتريفیوژ به دليل کم صدا بودن و عملکرد مناسبش در فشارهاي بالا، در بيشتر کاربردهاي تهويه مطبوع به منظور فراهم نمودن شرايط بهتر مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر اين دهانه ورودي اگزاست فن سانتريفیوژ را ميتوان به وسائلي که سطح مقطع بزرگ دارند وصل کرد، در حالي که دهانه تخليه آن را مي توان به کانالهاي نسبتا کوچک متصل نمود.
در حالت کلی در صنعت فن  دو نوع از هواکش ها یا فن ها مورد استفاده قرار می گیرند، هواکش های سانتریفیوژ و هواکش های جریان محوری. این هواکش ها در طراحی، عملکرد و جهت جریان هوا با هم متفاوت هستند و با توجه به این تفاوت ها هر یک محاسن و معایبی نیز دارند.

قیمت فروش بهترین فن صنعتی ارزان در تهران

قیمت فروش بهترین فن بر اساس نوع و عملکرد های آن متفاوت است. فن صنعتی بی صدا در مقایسه با سایر فن ها وظیفه ای مشابه دارد. حتی فن صنعتی بی صدا هم شکل و ظاهری مشابه با سایر فن ها دارد. اما تفاوت هایی نیز بین فن های صنعتی بی صدا وجود دارند. که این خود بر روی قیمت آن تاثیر میگذارد.به طور کلی فن صنعتی بی صدا تفاوت خاصی با سایر هواکش ها ندارد. اما فن صنعتی بی صدا علاوه بر تولید کمتر آلودگی صوتی، آپشن های دیگری نیز دارد که تفاوت چندانی با فن های  صنعتی دیگر ایجاد نمی کنند.
فن های صنعتی بی صدا دارای سایلنسر و باکس آکوستیک است. همچنین فن صنعتی بی صدا در مقایسه با هر نوع دیگری از فن ها، پروانه های کوچکتر با سرعت چرخشی کمتر دارد.
قیمت فن های صنعتی بی صدا برحسب تعداد دور پروانه ها و نیز اندازه پروانه ها متغیر است.
در فن صنعتی بی صدا هرچه اندازه پروانه و تعداد دور بیشتر باشد صدای تولیدی نیز بیشتر است. البته چنانچه دیواره این فن دارای عایق بندی مناسب باشد می توان این میزان صدا را نیز کنترل کرد.
کارایی این قطعه فن در مکان هایی بالا می باشد که نیاز به سکوت مطلق دارد.
فن صنعتی بی صدا در مکان هایی از جمله بانک ها، مدارس، دانشگاه ها، منازل و … استفاده می شود. زیرا در این مکان ها کارکنان به طور مستقیم در ارتباط با ارباب رجوع و مشتریان هستند و همچنین فعالیت هایی در این محل صورت می گیرد که به سکوت نیاز دارند.
در چنین حالتی فن صنعتی بی صدا یک وسیله بسیار کاربردی و مهم  است.
در خرید فن بدون صدا توجه داشته باشید که اصل بودن کالا بسیار مهم است. فن صنعتی بی صدا رنج قیمت ندارد زیرا این وسیله خود دارای انواع مختلف با قیمت مختلف است.

لیست فروشندگان برتر فن صنعتی وارداتی

فن وارداتیبرای خرید فن صنعتی بهتر است به فروشندگان مجاز آن مراجعه نمایید. تا با راهنمایی آنها بتوانید با توجه به نیاز خود و مکان مورد نظر فن قوی خوبی را تهیه نمایید.در خرید فن صنعتی بی صدا حتما میزان صدای تولیدی را از فروشنده گان بپرسید. از آنجایی که فن صنعتی بی صدا به سرویس و نگهداری نیاز دارد، آن را از شرکتی خریداری نمایید که پشتیبانی مناسبی ارائه دهد.تا در مواقع لزوم بتوانید برای نصب و راه اندازی و مسایل این چنینی به خود دفاتر مرکزی مراجعه و مشکل را حل و بر طرف کنید.در بازار امروز یه تعداد فن هایی به عنوان فن دست دوم نیز وجود دارند. که قیمت خرید فن بسته به سالم و خرابی آن دارد.

کارخانه تولید انواع فن صنعتی مکنده قوی

در ایران کارخانه های صنعتی زیادی وجود دارد که فن های قوی تولید می کنند. در این کارخانه ها فن ها ر ا به جهت رسیدن به هوای مطلوب و تخلیه یا جابجا یی هوا ی محیط آن محل تولید نموده اند و همچنین  احتياجات سيستم تهویه مطبوع مي توان جريان هوا را به همان صورتی که می خواهیم تغييربدهند، اين کاربا استفاده ازانواع فن دمنده و مکنده قوی صورت میگیرد.کار فن به سادگی قابل انجام می باشد البته باید در انتخاب وخرید فن مناسب دقت وکارشناسی لازم انجام گردد تا بعدا دچار مشکل نشویم. استفاده ازاگزاست فن محوري یا هواکش اکسیال براي مواردي  نیاز به حجم زيادي از هوا داريم و صداي بالای فن نيز در درجه دوم اهميت قرار دارد، و خیلی عالي خواهد بود.
بنابراين اين گونه هواکش ها و فن ها اغلب براي تهويه مطبوع و تعویض هواي بخشهاي صنعتي ونیمه صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.فن های صنعتی مکنده که داراي سرعت هاي بالا مي باشند، احتياج به پره هايي دارند تا هنگامي که تحت فشار هايي که براي فن های سانتريفیوژ معمولی است، کار مي کنند داراي بهترين بازدهی باشند.
همچنین اين فن  ها مي توانند بدون پره هاي هادي نيز مورد استفاده قرار گيرند. در اینجا مفهوم سرعت مخصوص در تشريح کردن کاربرد هاي گوناگون انواع فن، مفيد و سودمند مي باشد.
همچنین سرعت مخصوص يک شاخص عملکرد فن مي باشد که بستگي به سرعت، ظرفيت و فشار استاتيکي اگزاست فن دارد .

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید