مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع مشعل توربو جت جهت کارخانه آسفالت

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش مشعل توربو جتانواع مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانهنکات مهم انتخاب انواع مشعلمعرفی انواع مشعل اتمسفر، مازوت سوز

خرید انواع مشعل توربو با جنس عالی و مرغوب که در ایران با دقت و ظرافت زیادی تهیه می گردد از فروشگاه های مشعل توربو که در سراسر شهر های کشور وجود دارد، خریداری نمایید.

خرید انواع مشعل توربو جت جهت کارنجات آسفالت

فروش مشعل توربو جت

فروش مشعل توربو جتانواع مشعل صنعتی از لحاظ نوع احتراق، نوع کارکرد و نوع سوخت در رده های مختلفی دسته بندی می گردد از جمله آن؛

از لحاظ نوع کارکرد به انواع تک مرحله ای، دومرحله ای، پیوسته یا مدولار تقسیم می گردند.

از لحاظ نوع سوخت به گازی، گازوئیلی، یه گانه سوز، دوگانه سوز، سه گانه سوز، مازوت سوز، چند سوخته، و مشعل هایی با سوخت چوب ازت ، ذرت و غیره تقسیم می گردند.

از لحاظ نوع احتراق به مشعل های پیش مخلوط، مشعل های مخلوط سر نازل تقسیم می گردند.

قیمت خرید انواع مشعل توربو با توجه به نوع ظرفیت مورد استفاده آن و کاربرد و نوع سوخت مورد استفاده و برندی که انتخاب می کنید در قیمت های متفاوتی عرضه می گردد، جهت آگاهی از لیست مشعل توربو جت و سایر آن می توانید به فروشگاه عرضه تجهیزات توربو یا فروشگاه آنلاین تجهیزات توربو مراجعه نموده و با کسب آگاهی اقدام به خرید نمایید.

انواع مشعل گازی، گازوئیلی و دوگانه

مشعل دستگاهی ست که در آن نوعی واکنش به نام احتراق شکل می گیرد احتراق یعنی ترکیب شدن و واکنش مقدار معینی از هوا با سوخت در یک فضای ایمن و تبدیل شدن انرژی سوخت به انرژی گرمایی و تولید مقداری گاز و خروج آن به صورت دود.

هنگامی که عمل کردن مشعل با دو نوع سوخت انجام شود به آن دوگانه سوز گفته می شود اگر با یه نوع سوخت صورت بگیرد سه گانه سوخت و چند گانه سوخت گفته می شود.

مشعل معروف به قلب هر سیستم گرمایشی است زیرا وظیفه ایجاد گرما را بر عهده می گیرد.

مشعل در هیترها، دیگ ها، پکیج های گرمایشی وظیفه انتقال گرما را بر عهده دارد.

بدنه اکثر مشعل های گازی و گازوئیلی از نوع آلومینیوم ریخته گری می باشد و قطعات لازم برای عملکرد مناسب مشعل بر روی آن نصب می گردد.

مشعل گازی از لحاظ نوع کاربرد و عملکرد به فن دار، بدون فن، و دمنده تقسیم بندی می گردد. مشعل گازی جهت احتراق به واسطه گاز شهری تهیه و طراحی گردیده است.

مشعل های گازوئیلی با شروع کار موتور در آن فن هوادهی آغاز به کار می کند، در مشعل های گازوئیلی نوع فن هوادهی از نوع سانتریفوژ می باشد.

مشعل های دوگانه سوز هم می توانند با گاز و هم با گازوئیل کارکرد داشته باشند.

انواع مشعل گازوئیلی در برند ها و مدل های متفاوتی به فروش می رسد شما می توانید جهت آگاهی بیشتر به وب سایت های اینترنتی معتبر و نمایندگی های فروش این تجهیزات وارد شده و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

نکات مهم انتخاب انواع مشعل

نکات مهم انتخاب انواع مشعلفروش و خرید انواع مشعل توربو در سراسر شهر های کشور صورت می گیرد .شما می توانید از راه های مختلفی از جمله مراجعه به نمایندگی یا شعب مختلف عرصه کننده محصول و حضوری به این مراکز فروش خرید خود را انجام دهید. روش دیگر نیز وجود دارد شما می توانید با راه اندازی وب سایت هایی جهت خرید ، فروش و عرضه انواع مشعل به را بیاندازید و از طریق بستر فضای مجازی اقدام نمایید.

بهتر است هدف ساختن مشعل توربو را برای شما روشن کنیم این مشعل جهت تبدیل کردن سوخت های فسیلی به انرژی گرمایی و حرارت می باشد. یمی از نکات قابل توجهی که این مشعل ها با دقت و ظرافت زیادی طراحی شده است ایمنی و خطر نداشتن آن می باشد.

شما می توانید جهت انتخاب با کیفیت ترین و مناسب ترین خرید انواع مشعل توربو ، با در نظر گرفتن نوع کاربرد آن و نیاز خودتان با کارشناسان در این زمینه با فروشندگان این تجهیزات مشورت داشته باشید.

مشعل کاربرد های مختلفی از جمله :

جهت مصارفی مانند گرمایش محیطی اطرف با خشک کن ها و شعله مستقیم

مورد استفاده در کارخانه ها جهت دیگ های ذوب مواد ، دیگ های بخار و خشک کن مواد

مورد استفاده در موتور خانه ها جهت سیستم گرمایشی و گرمایی آب گرم مصرفی

در مشعل صنعتی بخش های مختلفی وجود داشته که وجود هر کدام برای کاربرد درست مشعل و ایمنی بخش آن ضروری می باشد شامل:

مجهز به سیستم های ایمنی می باشد

مجهز به سیستم تامین هوا می باشد

مجهز به اجزای مکانیکی و بدنه ای می باشد

مجهز به بدنه می باشد

مجهز به سیستم تامین سوخت می باشد

مجهز است  به قابلیت نسبت در کوتاه ترین بازه زمانی

مجهز به نظم ساختاری و همانند تکه های پازل می توان آن را به درستی کنار هم چید و موجب جانمایی صحیح و درست اجزا می شود

کم صدا شروع به کار کرد می کند.

معرفی انواع مشعل اتمسفر، مازوت سوز

در صورتی که از مشعل مازوت سوز استفاده می نمایید حتما پیشگرمکن(سوخت) را در آن نصب کنید زیراز سفت شدن مازوت در هوای سرد جلوگیری می کند.

مشعل های مازوت سوز ایرانی بر اساس نوع کاربرد و ظرفیت به چهار رده و گروه عمده تقسیم بندی می گردند.که هر ظرفیت مناسب بکارگیری در صنعت یا استفاده مختص به خود می باشد.

در نوع مشعل مازوت سوز که فرآیندپودر شدن و پودر کردن سوخت که به انرژی نیاز دارد توسط نازل انجام می گیرد.

مشعل اتمسفر طبق استاندارد تولیدی آن در دو نوع گازی و گازوئیلی به بازار عرضه می گردد.ه ر کدام از این دو نوع مشعل اتمسفر انواع متنوع و مختص به خود را دارند.درپوش و بدنه مشعل اتمسفر از جنس آلومینیوم می باشد و پس از تولید به واسطه پودر الکترواستاتیک کوره ای پوشانیده می شود.فن بکار برده شده در مشعل اتمسفر از نوع آلومینیوم می باشد، کارکرد الکتروموتور در مشعل گازی و گازوئیلی تفاوت اندکی را دارا می باشد، در مشعل اتمسفر کازی الکتروموتور وظیفه به گردش درآوردن فن را به عهده دارد، ولی در اتمسفر گازوئیلی الکتروموتور آن علاوه بر به چرخش و حرکت درآوردن فن وظیفه به چرخش درآوردن و گرداندن پمپ گازوئیلی را نیز انجام می دهد.کنترل کردن شعله در مشعل اتمسفر کازی از طریق میله یونیزاسیون صورت می گیرد اما در مشعل گازوئیلی به واسطه و وسیله فتوسل یا چشم الکترونیکی انجام می شود.

طریقه اتصال پمپ گازوئیل در مشعل اتمسفر گازوئیلی از دو طریق تک لوله ای و دو لوله ای انجام می شود.

در هر مشعل تعدادی تجهیزات کنترل کننده مانند رله، یون ، ترموستات و فتوسل موحود است تا زنان و مقدار هر یک از فرآیند های انجامی در مشعل را به تسخیر و کنترل خود در آورد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید