مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده عمده رولبرینگ مخروطی مدل ۶۲۰۴

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع رولبرینگ مخروطی مدل 6204راه های خرید ارزان قیمت رولبرینگ مخروطی

علت نام گذاری رولبرینگ مخروطی چیست؟ به دلیل اینکه به شکل رول هستند به آن ها رولبرینگ می گویند. رولبرینگ مخروطی یکی از انواع رولبرینگ های صنعتی می باشد که شامل یک رینگ داخلی با لبه و یا یک رینگ خارجی بدون لبه و مجموعه ای از رولر های مخروطی می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشندگان محصول دسترسی پیدا کنید و این محصول را با بهترین کیفیت به صورت عمده خریداری کنید.

فروشنده عمده رولبرینگ مخروطی مدل 6204

معرفی انواع رولبرینگ مخروطی مدل ۶۲۰۴

معرفی انواع رولبرینگ مخروطی مدل 6204 رولبرینگ مخروطی از مناسب ترین و پرکاربردترین نوع برینگ محسوب می شود. رولبرینگ مخروطی ۶۲۰۴ قابلیت مکانیکی بسیار بالایی دارد و از آن برای تعلیق بارهای شعاعی و محوری استفاده می شود. این نوع رولبرینگ دارای شیار غلتک مخروطی در حلقه بالایی و پایینی می باشد. این نوع طراحی رولبرینگ به شکل مخروطی برای تحمل بار های مرکب، شعاعی و محوری ساخته شده است. تفاوت رولبرینگ مخروطی با دیگر رولبرینگ ها این است که این رولبرینگ به جای دارا بودن رینگ خارجی درای cup و به جای دارا بودن ریگ داخلی از cone استفاده می کنند، ویکی دیگر از تفاوت هایش با دیگر رولبرینگ ها:قابلیت بسیار بالای آن ها تحت بار گذاری دینامیکی می باشد. مزایای رولبرینگ مخروطی:این محصول به دلیل قدرت مندترین و پر کاربرد ترین رولبرینگ نسبت به دیگر رولبرینگ ها از مزایای بسیار زیادی هم برخوردار است از جمله آن ها:قابلیت تعلیق بار های محوری و شعاعی به صورت همزمان، قابلیت تعلیق بار های رادیال و محوری نسبت به دیگر رولبرینگ ها بالاتر می باشد، قرار گیری ساچمه ها با cup و cone که احتمال لغزش و خارج شدن از مخور را در حالت بارگذاری به حداقل می رساند، قابلیت بار گذاری بالا، قابلیت تفکیک و جدا شدن دارند، تولید اصطکاک کم و غیره. 

انواع رولبرینگ مخروطی مدل ۶۲۰۴:رولبرینگ مخروطی یک ردیفه، رولبرینگ مخروطی دو ردیفه و رولبرینگ مخروط چهار ردیفه، که این رولبرینگ های مخروطی برای تعلیق دو نوع بار محوری و شعاعی اما در سه جت مناسب هستند، و در دو اندازه رولبرینگ مخروطی متریک و رولبرینگ مخروطی اینچی تولید می شوند.

راه های خرید ارزان قیمت رولبرینگ مخروطی

راه های خرید ارزان قیمت رولبرینگ مخروطی رولبرینگ مخروطی در بازار ایران در انواع مختلف، سایز های مختلف و برند های مختلف در بازار عرضه می شوند. سایز و ابعاد رولبرینگ مخروطی، نام تجاری رولبرینگ مخروطی یا همات برند رولبرینگ ، جنس رولبرینگ یا به عبارت دیگر متریال و آلیاژ به کار رفته در تولید رولبرینگ مواردی است که در قیمت رولبرینگ مخروطی موثر می باشد. افرادی که قصد خرید رولبرینگ مخروطی باقیمت مناسب و ارزان دارند می توانند به نمایندگی های مجاز و مرکز فروش و فروشگاه های عرضه کننده این محصول مراجعه نمایند. یکی دیگر از راه های خرید رولبرینگ مخروطی با قیمت مناسب به صورت اینترنتی می باشد.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید