مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قيمت قطعات نوار نقاله بارگیری در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

قطعات نوار نقاله و کاربرد های آنخرید نوار نقاله بلبرینگی فلزی ارزانفروش نوار نقاله بارگیری با پایین ترین نرخ بازاربهترین و پایین ترین قیمت قطعات نوار نقالهقیمت قطعات نوار نقاله

قيمت قطعات نوار نقاله رابطه مستقیمی با کیفیت آنها دارد. شرکت های زیادی وجود دارد که به تولید و یا فروش قطعات مختلف نوار نقاله می پردازند. محصولات تولید شده توسط این شرکت ها از نطر کیفیت و قیمت تنوع زیادی دارد. اما پیدا کردن قطعات با کیفیت خوب و قیمت مناسب کار دشوار است. ما به شما اطمینان می دهیم بهترین لیست قيمت قطعات نوار نقاله بارگیری در اصفهان را ارائه می دهیم.

لیست قيمت قطعات نوار نقاله بارگیری در اصفهان

قطعات نوار نقاله و کاربرد های آن

قطعات نوار نقاله و کاربرد های آن

نوار نقاله از قطعات گوناگونی تشکیل شده است. هر یک از این قطعات وظیفه مربوط به خود را دارد. برخی از مهم ترین قطعات نوار نقاله بارگیری و کاربرد آنها به شرح زیر است.

  1. غلتک یا رولیک: یکی از مهم ترین قطعات نوار نقاله رولیک است که از دو قسمت پایه رولیک و تسمه رولیک تشکیل شده است. مهم ترین وظیفه آن به گردش در آوردن نوار نقاله است. رولیک ها با توجه به عملکردی که دارند در انواع مختلفی شامل رولیک رفت، برگشت و ضربه گیر تولید می شوند.
  2.  موتور نوار نقاله:  نیروی محرکه لازم برای به گردش در آمدن نوار نقاله توسط این قطعه تامین می شود.
  3. تسمه پروانه: تسمه در نوار نقاله اهمیت زیادی دارد. این قطعه بر اساس کاربرد، در انواع و جنس های مختلف تولید می شود. به عنوان مثال در صنایع دارویی و غذایی از تسمه هایی از جنس PVC، پارچه یا نمد استفاده می شود.  برخی از مهم ترین انواع تسمه عبارتند از: تسمه لاستیکی، تسمه PVC، تسمه نقاله پارچه ای و نمدی، تسمه فلزی، تسمه نقاله آج دار و انواع دیگر.
  4. یاتاقان: برای کم کردن و یا از بین بردن اصطکاک از یاتاقان استفاده می شود.
  5. بلبرینگ: از بلبرینگ ها نیز برای کاهش اصطکاک و آسیب ها ناشی از آن استفاده می شود. این قطعه از فولاد ساخته می شود تا در برابر فشار ناشی از حرکت نوار نقاله مقاوم باشد.
  6. زنجیر و دنده زنجیر: در برخی از مدل های نوار نقاله به جای تسمه از زنجیر و دنده زنجیر استفاده می شود.
  7. درام: درام قطعه ای استوانه ای شکل است که برای حرکت کردن تسمه نقاله ضروری است. این قطعه از یک پوسته فلزی درست می شود، البته در برخی از مدل ها یک پوسته لاستیکی نیز به آن اضافه می کنند.

 

خرید نوار نقاله بلبرینگی فلزی ارزان

از نوار نقاله های بلبرینگی در بخش های مختلف صنعت و کارخانه های تولیدی مانند واحد بسته بندی، مونتاژ و دیگر بخش های تولید استفاده می شود. مدل های متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های مربوط به خود را دارند و با توجه به قيمت قطعات نوار نقاله ، برای کاربرد های خاصی طراحی و تولید شده اند. همچنین این محصولات در اندازه های مختلفی تولید می شوند. به طور کلی نوار های نقاله در دو مدل سیار و ثابت طبقه بندی می شوند. برخی از مهم ترین و پر کاربرد ترین انواع نوار نقاله به شرح زیر هستند.

نوار نقاله فلزی: یکی
از انواع نوار نقاله که در صنعت برای انتقال مواد مختلف از مکانی به مکان دیگر
استفاده می‌ شود، نوار نقاله فلزی است. در شرایط خاصی فقط می توان از نوع نوار
نقاله استفاده کرد. به عنوان مثال هنگام انتقال مواد در دمای بالا مانند صنایع ذوب
فلزات، ریخته گری، شیشه سازی می بایست از این نوع نوار نقاله استفاده کرد. کاربرد دیگر آنها انتقال مواد نوک تیز و برنده است. برای
ساخت نوار نقاله فلزی از آلیاژ های مختلفی مانند استیل، آهن و گالوانیزه استفاده
می شود. این محصول در شکل های مختلفی مانند انواع توری با بافت یک، دو یا سه لایه، مش و سایر اشکال ساخته می شود.

 

فروش نوار نقاله بارگیری با پایین ترین نرخ بازار

فروش نوار نقاله بارگیری با پایین ترین نرخ بازار

قبل از خرید نوار نقاله می بایست نیازمندی های خود را مشخص کنید، سپس با توجه به آنها اقدام به خرید کنید. همچنین باید به کیفیت محصول هم توجه کنید و نوار نقاله بارگیری انتخاب کنید که از قطعات با کیفیتی ساخته شده باشد. در پایان قیمت نوار نقاله نیز باید بررسی شود. در واقع بهترین خرید، خریداری نوار نقاله بارگیری با پایین ترین قيمت قطعات نوار نقاله و بالاترین کیفیت است که بتواند نیاز های واحد صنعتی شما را به خوبی تامین کند. انواع نوار نقاله بارگیری با پایین ترین نرخ بازار را می توانید از ما تهیه کنید.

بهترین و پایین ترین قیمت قطعات نوار نقاله

بسیاری از قطعاتی که در نوار های نقاله استفاده می شود، با گذشت زمان فرسوده می شوند و کارایی خود را از دست می دهند. برای اینکه نوار نقاله به درستی کار خود را انجام دهد، می بایست در نزدیک ترین زمان ممکن آنها را تعویض کنید. برخی از این قطعات بسیار مهم هستند و در صورتی که به موقع تعویض نشوند ممکن است به نوار نقاله آسیب های جدی وارد شود. به عنوان مثال اگر یاتاقان معیوب در نوار نقاله باقی بماند، اصطکاک بیشتری در سیستم ایجاد می شود و ممکن است به موتور نوار نقاله هم فشار وارد کند و منجر به خرابی آن شود. استفاده از قطعات ارزان قیمت بی کیفیت به هیچ وجه توصیه نمی شود، چرا که استفاده از قطعات بی کیفیت تفاوت چندانی با قطعه معیوب ندارد، کارایی آن را پایین می آورد و استهلاک آن را بالا می یرد.می توانید بهترین و با کیفیت ترین قطعات نوار نقاله را  با پایین ترین قيمت قطعات نوار نقاله از ما خریداری کنید.

قیمت قطعات نوار نقاله

درام نوار نقاله

نوار نقاله بارگیری: نوار نقاله بارگیری برای انتقال کالا به وسیله حمل استفاده می شود. استفاده از این نوع نوار نقاله باعث می شود تا تا بار زدن و تخلیه کالاها یا مواد به کامیون و دیگر وسایل حمل با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین استفاده از آن تا حد زیادی مانع از آسیب دیدن بار می شود، چرا که با حذف نیروی انسانی، خطای انسانی کمتری رخ می دهد. نوار های نقاله بارگیری دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. در زیر این نوع نوار های نقاله چرخ هایی نصب کرده اند تا بتوانید به آسانی آنها را به محل بارگیری یا تخلیه بار منتقل کنید. در برخی از مدل هل فنر های قابل تنظیمی نصب کرده اند تا بتوانید آنها را به راحتی و زاویه دلخواه با ذهانه ورودی کامیون، وانت و دیگر وسیله های نقلیه بارگیری تنظیم کنید. استفاده از آنها برای بارگیری و تخلیه کیسه های سیمان و گچ و یا مواد فله ای بسیار متداول است. انبار ها و فرودگاه ها نیز برای انتقال کالا، بار و چمدان از این نوع نوار نقاله استفاده می کنند.

مجموعه آرت آسفالت شما را به خرید بهترین محصولات تامین قطعات و تجهیزات کارخانه آسفالت دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

[WPSM_COLORBOX id=1374]

3

3 پاسخ به “لیست قيمت قطعات نوار نقاله بارگیری در اصفهان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید